ملکه باش! قدرت و عزت خود را حفظ کن

جی5 لاین: در طول سال ها پیام های زیادی درباره ی عشق و قدرت انتخاب به ما الهام شده است که همه ی این پیام ها را زنان بزرگ جهان به ما داده اند. یکی از الهام بخش ترین پیام ها از طریق گفته ها، اعمال و نوشته های یکی از زنان _که بیشتر از همه مورد احترام و محبت است،_ “اپرا وینفری ” به ما رسیده است.

او دائما به ما یادآوری میکند که در درون هر زنی ملکه ای وجود دارد که منتظر است تا عزت و شکوه خود را اظهار دارد. اپرا با اشاره به مقاله ی” مارییان ویلیام سون” در کتاب خود با نام “ارزش یک زن” متن زیر را در یک جشن فارغ التحصیلی خطاب به فارغ التحصیلان دانشگاه” اسپل من “که همه ی آن ها خانم بودند، در سال 1993 ارائه داد.

ملکه باش.

جرات داشته باش که متفاوت باشی، پیشگام باشی.

رهبر باشی، آن زنی باشی که در رویارویی با بدبختی زندگی را به آغوش می کشد.

و بدون ترس و واهمه با آن مقابله می کند.نسبت به زندگی تعهد داشته باش و به دنبال حقیقت باش.

تصمیم بگیر بر قلمرو خود مسلط باشی، قلمرو تو هر چه که باشد-خانه ات، محل کارت-خانواده ات-با قلبی پر از عشق و محبت مسلط باش.

ملکه باش، دلسوز و با محبت باش، همیشه به دادن ایده های جدید ادامه بده و نسبت به حس زنانگی خود خوشحال باش.

دعا می کنم که وقت مان را برای دنیوی بودن و متوسط بودن تلف نکنیم…ما دختران خدا هستیم و آمده ایم این جا تا به دنیا بیاموزیم که چگونه عاشق باشیم و دوست داشته باشیم…

مهم نیست که شما قبلا چه کسی بودید. از کجا آمده اید. پدر و مادر شما چه کسانی هستند، موقعیت اجتماعی و اقتصادی شما چگونه بود.

هیچ کدام از آن ها مهم نیستند، مهم این است که:

شما چگونه عاشق می شوید.

چگونه آن عشق را از طریق محیط کار خود به دیگران منتقل می کنید.

یا از طریق خانواده ی خود به دیگران بیان میکنید.

ملکه باش قدرت و عزت خود را حفظ کن!

جی5 لاین . کام

  • منبع اصلی: سوپ جوجه برای روح70داستان کوتاه برای تقویت و تلطیف روحیه/جک کنفیلد/علی اکبر راستکار محمود زاده/نشر فروغ ازادی
  • منبع تصویر:  oprah
  • بازنویسی و انتشار: ا.قربانی

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حسین
حسین
11 سال قبل

به قول دوست عزیزمون اپرا ، بیل گیتس و عمو استیو خیلی ناگفته هارو به مردم کل دنیا گفتند بشرط اینکه درک کنیم و در زندگی بکار ببندیم.

منصوره کشاورز
منصوره کشاورز
11 سال قبل

آفرین به این زن