کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

دکتر شهاب محمدی یک کلینیک دندانپزشکی (Dental Clinic) به نام خود در غرب تهران تأسیس کرده است که تمامی خدمات دندانپزشکی را با مجهزترین و استانداردترین تجهیزات روز دنیا به متقاضیان ارائه می‌دهد. کلینیک دندانپزشکی دکتر شهاب محمدی با رضایت 98 درصدی، توانسته خود را به‌عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران معرفی کند.

داشتن کادر پزشکی مجرب و متخصص و استفاده از تجهیزات و امکانات پیشرفته روز دنیا باعث شده تا خدمات دندانپزشکی در با سابقه‌ترین دندانپزشک غرب تهران به بهترین شکل انجام شود و برای متقاضیان نگرانی را در برنداشته باشد.

خدمات کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی

پروتز ثابت و متحرک

 ایمپلنت دندان

ایمپلنت دیجیتال

لمینت دندان

کامپوزیت دندان

بلچینگ دندان

دندان‌پزشکی اطفال

 ارتودنسی دندان

 عصب‌کشی دندان

آشنایی با دکتر محمدی

دکتر محمدی فارغ‌التحصیل دانشگاه تهران در رشته دندانپزشکی بوده و دارای مدرک بین‌المللی برگزیده دندانپزشکی زیبایی از دانشگاه UCLA  می‌باشد. دکتر محمدی از کارشناسان برجسته دندانپزشکی صداوسیما و مورد اعتماد بسیاری از سلبریتی ها، بازیگران و ورزشکاران است.

ازجمله افتخارات دکتر شهاب محمدی می‌توان به مواردی چون عضویت در آکادمی جهانی ایمپلنت (World Academy of Implants) و عضویت در آکادمی دندان‌پزشکان آمریکا اشاره کرد. آکادمی دندان‌پزشکان آمریکا بیش از 155 هزار عضو فعال داشته و قدیمی‌ترین و بزرگ‌ترین انجمن دندان‌پزشکی در دنیا است.

از دیگر همکاری‌های دکتر محمدی می‌توان به همکاری با فدراسیون‌های ورزشی مختلف جهت ارائه خدمات دندانپزشکی به ورزشکاران و همکاری با بسیاری از شرکت‌های معتبر جهانی ازجمله زیمر آمریکا (Zimmer) اشاره کرد.

داشتن رزومه فوق‌العاده دکتر محمدی باعث شده  تا اکثر متقاضیان به این دکتر جهت اجرای خدمات دندانپزشکی مثل ایمپلنت دندان، لمینت و کامپوزیت اطمینان کنند. به همین دلیل است که اکثر متقاضیان کلینیک دکتر محمدی را به‌عنوان بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران معرفی می‌کنند.

ویژگی‌های بهترین کلینیک دندانپزشکی غرب تهران

باید بهترین خدمات و امکانات را برای بیماران فراهم کند و در کنار آن شرایط پرداخت اقساطی را برای تمامی بیماران در نظر بگیرد. کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی از تجهیزات و امکانات پیشرفته روز دنیا برای انجام خدمات دندانپزشکی استفاده می‌کند. همچنین برای بیمارانی که توان پرداخت ندارند و یا مایلند هزینه خدمات دندانپزشکی را به‌صورت اقساطی پرداخت کنند، شرایط اقساطی در نظر گرفته است.

علاوه بر مزایای فوق کلینیک دندانپزشکی تهران دکتر شهاب محمدی دندانپزشکی دکتر محمدی از کادر پزشکی مجرب و متخصص برای خدمات مختلف دندانپزشکی استفاده می‌نماید تا متقاضیان نگران اجرای خدمات در کلینیک دندانپزشکی و هزینه‌های پرداخت‌شده نباشند.

رعایت استانداردهای بهداشتی برای اجرای خدمات، اخلاق حرفه‌ای، رعایت حقوق تمامی بیماران و ارائه خدمات جامع باعث شده از دیگر مزایای استفاده از کلینیک دندانپزشکی دکتر محمدی، بهترین کلینک دندانپزشکی غرب تهران می‌باشد.

امکان درج نظر وجود ندارد