عقاب و کلاغ ها

جی۵ لاین: عقاب پیری بر اثر کهولت به حال مرگ افتاده بود و در حالی که آخرین نفس ها یش را می کشید کلاغ هایی رادید که به دورش حلقه زده اند و قصد دارند لاشه اش را بخورند. عقاب تیز پرواز و مغرور که هرگز خود را چنین خوار و ضعیف ندیده بود، به خشم آمد و از آخرین نیرویش مدد گرفت و به آنها حمله کرد. کلاغ های ترسو و بزدل پا به فرار گذاشتند. عقاب پیر حتی در حال مرگ نیز قدرت خویش خبر داشت اما کلاغ های بزدل با آنکه تعدادشان زیاد بود مقاومت را جایز ندانستند و فرار کردند. مشکلات و مسائل بی شباهت به کلاغ های بیمناک نیستند به شرطی که همچون عقاب به آنها حمله ور شویم.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:شما یک جوجه اردک زشت نیستید/مسعود لعلی/بهار سبز
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات بهار سبز داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
zahra
zahra
10 سال قبل

لحظه ینی تحول…. حالا چه ربطی داره عرض میکنم فقط و فقط وختی احساس کردین تو اتاق تاریک فکرتون زندانی شدید کافیه ی باریکه نور ک از پنجره شکسته ی امید صاف داره میخوره تو چشمتونو تعقیب کنین جدیش بگیرید واقعا در انتها میرسید به ی جا ک اسمش بهشته ولی جنس این بهشت متفاوت تره می دونی چون خودت ساختیش . :yes: نمیدونم دوستم چقد لحظه های زندگیتو تو دستات میگیری و نگاهشون میکنی آخه میدونی چیه؟زندگی =مجموع محدودی لحظه پس اگه لحظه هامونو دریابیم ینی زندگی متفاوت تر وچه بسا غنی تر . :yes: شعار نمیدم سعی کنیم… بیشتر بخوانید

گلناز
گلناز
10 سال قبل

انسان در اوج تنهایی و یاس و نا امیدی باز هم میشه موفق عمل کنه مشروط بر اینکه هرگز خودش رو تنها نبینه. چون واقعا هم تنها نیست در هیچ شرایطی خدای مهربان انسان را به حال خودش رها نخواهد کرد.
این نشون دهنده ی قدرت ماست که مثل یک عقاب بمیریم سرافراز قوی و بسیار با عظمت :shy: