زمانبندی دقیق تر از تایم دکتر حسابی!

جی۵ لاین:سال 74 بر اثر تفکر زیاد روی این موضوع که “بالاخره اگر قران با این تعاریفی که از آن می شود حقیقت است، چرا وقت برایش نگذارم؟” هوش هیجانی خود را روی این موضوع بر انگیخته کردم و اراده ای وصف ناپذیر بروی این موضوع گذاشتم که باید چنان روی کلام وحی مسلط شدم که تمام شئون زندگی را پوشش دهم.با عزمی راسخ کاری بزرگ شروع کردم: ساعتی یکبار به مصحف شریف بنگرم و در آن تفکر کنم ولی هر دفعه فقط 5 تا 10 دقیقه به اندازه خواندن یک صفحه و تامل در آن. سه سال بطور مداوم با این روش قران را خواندم و به تسلطی عجیب بر کلام وحی دست یافتم بگونه ایی که حس می کردم قران با من سخن می گوید و دیگر دل کندن از آن سخت شده است. از اثرات معنوی این سیر مطالعاتی که بگذرم، تمام زندگیم منظم شده بود، چون سر ساعت باید بر می گشتم سراغ قران.تمام کارهایم با این برنامه ریزی هماهنگ شده بود، همچنین نتایج سالهای تحصیلم مربوط به همین دوران بود.!

جی۵ .کام

خاطره ای از دوست عزیزمان آقای محمد از کرج

منبع تصویر:blog  

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ریحانه
9 سال قبل

با سلام و عرض ادب من چند وقتی که نسبت به نماز و قران سست شده و دیگر نه نمازهایم شور و حال دارد و نه سراغ قران می روم می خواستم از دوست برزگوارمان جزییات بیشتری بخواهم یعنی نگاه کردن به قران کافی است من همیشه دوست دارم خدا را بشناسم و مثل مسلمان موروثی که دین هم از والدینش به ارث برده و عادت وار نماز و قران می خواند نباشم . چه قبلا انگونه ب وده ام که الان تمایلی به خواندن نماز و … از روی شوق و شور ندارم از شما درخواست کمک دارم .… بیشتر بخوانید