زمانبندی دقیق تر از تایم دکتر حسابی!

جی۵ لاین:سال 74 بر اثر تفکر زیاد روی این موضوع که “بالاخره اگر قران با این تعاریفی که از آن می شود حقیقت است، چرا وقت برایش نگذارم؟” هوش هیجانی خود را روی این موضوع بر انگیخته کردم و اراده ای وصف ناپذیر بروی این موضوع گذاشتم که باید چنان روی کلام وحی مسلط شدم که تمام شئون زندگی را پوشش دهم.با عزمی راسخ کاری بزرگ شروع کردم: ساعتی یکبار به مصحف شریف بنگرم و در آن تفکر کنم ولی هر دفعه فقط 5 تا 10 دقیقه به اندازه خواندن یک صفحه و تامل در آن. سه سال بطور مداوم با این روش قران را خواندم و به تسلطی عجیب بر کلام وحی دست یافتم بگونه ایی که حس می کردم قران با من سخن می گوید و دیگر دل کندن از آن سخت شده است. از اثرات معنوی این سیر مطالعاتی که بگذرم، تمام زندگیم منظم شده بود، چون سر ساعت باید بر می گشتم سراغ قران.تمام کارهایم با این برنامه ریزی هماهنگ شده بود، همچنین نتایج سالهای تحصیلم مربوط به همین دوران بود.!

جی۵ .کام

خاطره ای از دوست عزیزمان آقای محمد از کرج

منبع تصویر:blog  

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سارا
سارا
9 سال قبل

همواره دلها با یاد و نام خدا آرام میگیرد. همیشه خدارو توی هر کاری حاضر و ناظر بدونیم مطمئنم این همه مشکل و مسئله برامون پیش نخواهد اومد.

سعید
سعید
9 سال قبل

دوستان این داستان نیست زندگی واقعی دوست عزیزمونه که لطف کردن و بیان کردن. امیدوارم این ماجرا تلنگری باشه برای هر چه نزدیک تر شدنه جوونای ما با قران و معنویات.

زهرا
زهرا
9 سال قبل

همیشه فکر میکنیم که خدا ازمون دوره در حالی که این ما هستیم که خودمون رو از خدا جدا کردیم. و احساس یاس و نا امیدی داریم.

آزاد
آزاد
9 سال قبل

افرین دوست من درس خوبی گرفتم سپاس

فرزانه
فرزانه
9 سال قبل

خیلی وقتا ما ادما خودمون میدونیم چی برامون خوبه چی بد.خیلیامون ممکنه گاهی مسایل معنوی رو انکار کنیم یا اونطور که باید و شاید بهشون عمل نکنیم .درمورد خودم بعداززمانی که از خدا فاصله گرفتم مشکلات زیادی توزندگیم اومد و روزگار جوری چرخید که فهمیدم اشتباه میکردم و اعتقاداتم تغییر کرد اما هنوز هم به خیلی چیزا درست عمل نمیکنم. به امید این که داستان شما در روند زندگی من و امثال من تغییر ایجاد کنه.ممنون از تلاشتون

saghy
saghy
9 سال قبل
پاسخ به  فرزانه

منم با حرفاتون موافقم..