حس خوب

جی۵ لاین:بهار بود و بوی تازگی همه جا پیچیده بود. همیشه دوست داشتم بهار رو با یه تازگی با یه حس خوب شروع کنم.

چیدن سفره هفت سین این حس خوب رو برای شروع بهم میداد. دوست داشتم سفره هفت سین امسال خیلی هنری تر و زیباتر از سالهای پیش باشه که حس خوب رو در مهمون های ما که به دیدنمون میومدند هم ایجاد کنه. به خاطر این با دوستم برای خرید پارچه قرمزی که تو ذهنم بود رفتیم بازار.

از یه مغازه یه پارچه ساتن قرمز انتخاب کردیم و موقع پرداخت پول دستگاه کارت خوان مغازه به خاطر ترافیک سنگین شب عید مشکل داشت. گفتیم با دوستم بریم از عابر بانک نقد می کنیم دوباره بر میگردیم. متاسفانه عابر بانک هم خراب بود.

دوباره به مغازه برگشتیم و گفتیم اقا ما همه پول پارچه رو نقد نداریم اگه میشه به اندازه پولمون پارچه رو بدید و اقا گفت نه نمیشه پارچه ناقص میشه اینو ببرید باقی پول رو بیارید دوستم هم موافق بود اما من گفتم شاید نتونم بیام. من دیگه مسیرم این طرف نمیخوره و دوست ندارم شب عیدی به کسی بدهکار باشم.

این شد که از مغازه اومدیم بیرون و خیلی ناراحت بودم که چرا نشد اون پارچه رو بخرم. همین طور که داشتیم می رفتیم به یه مغازه دیگری که از اون پارچه ای که ما خوشمون اومده بود داشت برخوردیم. با تعجب خیلی زیاد دیدیم قیمتش یک سوم مغازه اولی بود. با خوشحالی همون پارچه رو با قیمت یک سوم خریدیم. خیلی خوشحال بودیم. دوستم میگفت واقعا فهمیدم که اگه ادم دلشو پاک کنه برای سال نو و اینکه نخواد شب عیدی به کسی بدهکار باشه بهترین ها سراغش میاد و من واقعا به این ایمان اوردم که اگه خودمونو اگه همه حسابامونو برای سال نو تصفیه کنیم خدا بهترین ها رو بهمون میده.

جی۵ لاین . کام
خاطره ای از دوست خوبمون : شهزاد مقیمی
ارسال شده از: تهران
منبع تصویر:Shutter Stock

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید!

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهه
الهه
10 سال قبل

شهزاد جان خیلی قشنگ بود ،لذت بردم یه جورایی توکل تو رفتارت مجسم بود :yes:

شهزاد
شهزاد
10 سال قبل
پاسخ به  الهه

میبوسمت
تو هم معنا گرا فکر میکنی و من از مصاحبت باهات لذت می برم

الینا
الینا
11 سال قبل

خب امیدوارم همه در این سال به جای این که بیایند خاک های روی شیشه میز رو پاک کنند که این خاک ناشی از گرد و خاک هایی است که رفتگر به داخل خانه می اندازد بیان پنجره رو ببندند
به امید این که عمو نوروز بیاد و دل های هممون رو برق بندازه و بره تا همه یه خاطره خوشی از این سال و عمو نوروز داشته باشند 😀