حس خوب

جی۵ لاین:بهار بود و بوی تازگی همه جا پیچیده بود. همیشه دوست داشتم بهار رو با یه تازگی با یه حس خوب شروع کنم.

چیدن سفره هفت سین این حس خوب رو برای شروع بهم میداد. دوست داشتم سفره هفت سین امسال خیلی هنری تر و زیباتر از سالهای پیش باشه که حس خوب رو در مهمون های ما که به دیدنمون میومدند هم ایجاد کنه. به خاطر این با دوستم برای خرید پارچه قرمزی که تو ذهنم بود رفتیم بازار.

از یه مغازه یه پارچه ساتن قرمز انتخاب کردیم و موقع پرداخت پول دستگاه کارت خوان مغازه به خاطر ترافیک سنگین شب عید مشکل داشت. گفتیم با دوستم بریم از عابر بانک نقد می کنیم دوباره بر میگردیم. متاسفانه عابر بانک هم خراب بود.

دوباره به مغازه برگشتیم و گفتیم اقا ما همه پول پارچه رو نقد نداریم اگه میشه به اندازه پولمون پارچه رو بدید و اقا گفت نه نمیشه پارچه ناقص میشه اینو ببرید باقی پول رو بیارید دوستم هم موافق بود اما من گفتم شاید نتونم بیام. من دیگه مسیرم این طرف نمیخوره و دوست ندارم شب عیدی به کسی بدهکار باشم.

این شد که از مغازه اومدیم بیرون و خیلی ناراحت بودم که چرا نشد اون پارچه رو بخرم. همین طور که داشتیم می رفتیم به یه مغازه دیگری که از اون پارچه ای که ما خوشمون اومده بود داشت برخوردیم. با تعجب خیلی زیاد دیدیم قیمتش یک سوم مغازه اولی بود. با خوشحالی همون پارچه رو با قیمت یک سوم خریدیم. خیلی خوشحال بودیم. دوستم میگفت واقعا فهمیدم که اگه ادم دلشو پاک کنه برای سال نو و اینکه نخواد شب عیدی به کسی بدهکار باشه بهترین ها سراغش میاد و من واقعا به این ایمان اوردم که اگه خودمونو اگه همه حسابامونو برای سال نو تصفیه کنیم خدا بهترین ها رو بهمون میده.

جی۵ لاین . کام
خاطره ای از دوست خوبمون : شهزاد مقیمی
ارسال شده از: تهران
منبع تصویر:Shutter Stock

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید!

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرناز
فرناز
11 سال قبل

اسلام به ذات خود ندارد عیبی ………. هرعیب که هست از مسلمانی ماست !!!!!!!!!!!!!

ودرحقیقت همینطوره … نه حق دیگرانو بخوریم وچشم طمع(خدای ناکرده) به دست وحقوق دیگران داشته باشیم ونه اجازه بدیم به حق وحقوقمون تعدی بشه … عزیزان بخدا اگه هرکس به حق وحدود خودمنصف باشه وتکلیف دینی و عقلی ومنطقی وانسانی خوشوبدونه وعمل بکنه … دنیای ما بهشتی میشه که در دنیای غرب وووو دنبالشیم که نیست … وبهشت همین جا توچندقدمی ماست ………………… بدون مرز و……….. ویزا ………

shahzad
shahzad
11 سال قبل
پاسخ به  فرناز

اشکمو در اوردید ، چه تعبیر زیبایی ..!!!!

lili
lili
11 سال قبل

:-)) :-))

m.d
m.d
11 سال قبل

من همیشه تو زندگیم اعتقاد دارم و داشتم که یکی اون بالا هوامو داره و تمام نوشته هامو تو امتحانات و … با جمله ی : و خدایی که در این نزدیکی است . شروع می کنم . امیدوارم خدا در سال جدید دل تمام بندگانش رو شاد کنه و بهشون حال بده . آمین .

ناهید
ناهید
11 سال قبل

باسلام من به شخصه به این ایمان دارم که اگه خدا از روی حکمت دری و ببنده از روی رحمت دری و باز میکنه فقط کافی کمی صبر کنیم خدای مهربون همیشه بهترین ها رو واسه بندش میخواد لحظاتتون شادشاد

مينا
مينا
11 سال قبل

واقعا ادم دلش شاد ميشه!و هيج جيزي همتاي اين خوشحالي نيست كه اون فكري كه تو ذهنش هست رو بياده كه با بهترين شرايط ممكن و كمترين هزينه
مرسي شهزاد جون
خاطره ي خوبي بود