گذشته را فراموش کنید.

جی۵ لاین: پیر فرزانه ای در جمعی سخن می گفت. لطیفه ای برای حضار تعریف کرد، همه دیوانه وار خندیدند. بعد از لحظه ای، او دوباره همان لطیفه را گفت و تعداد کمتری از حضار خندیدند و او مجددا لطیفه را  تکرار کرد تا اینکه دیگر کسی در جمع به آن لطیفه نخندید. او لبخندی زد و گفت:« وقتی که نمی توانید بارها به لطیفه ای بخندید، پس چرا بارها و بارها به گریه و افسوس خوردن در مورد مشکلات و خاطرات تلخ گذشته ادامه می دهید؟! گذشته را فراموش کنید و به جلو نگاه کنید…»

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:من، منم؟! جلد دوم/ امیر رضا آرمیون/ انتشارات ذهن آویز
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن آویز داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
معصومه
معصومه
9 سال قبل

از گذشته بیاموز، برای امروز زندگی کن، به امید فردا باش. آلبرت انیشتن خوندن این داستان کوتاه شایدتکرارچندید باره بود،اما چیزیکه مهمه اینه که ما از این داستانها توی زندگی واقعی استفده کنیم،هدف جی لاین هم همینه،اما متاسفانه خیلی از ما فقط داستان رو میخونیم و رد میشیم،میدونیم درسته و تاثیرگزار اما چشم از گذشته و افسوس خوردن بر نمیداریم،من فکر میکنم همونطور که یک معتاد برای ترک عادتش نیاز به مرور افکار و جملات مثبت و شرکت در جلسات گروهی داره،ماهم برای زندگی بهتر نیاز به تجدید افکار مثبت و تقویت انگیزه داریم!پس بهتره اگر این داستان یاهرداستان دیگه… بیشتر بخوانید