پزشکان جراح در اتاق عمل

چرا درآمد سالانه من یک صدم درآمد شماست؟

جی5 لاین: روزی جراحی برای تعمیر اتومبیلش به یک تعمیرگاه رفت. تعمیرکار بعد از تعمیر ماشین به پزشک نگاهی کرد و گفت: “جناب دکتر من تمام اجزای ماشین را می شناسم و هر ایرادی که داشته باشد آن را درست می کنم. می توانم موتور را که قلب ماشین است باز کنم، تعمیر کنم و در واقع آن را زنده کنم. حال چطور است که درآمد سالانه من یک صدم درآمد شماست؟! ”
جراح نگاهی به تعمیرکار کرد و گفت: ” برای اینکه درآمدت صد برابر شود، این بار سعی کن موتور را زمانی که در حال کار است تعمیر کنی! ”

جی5 لاین . کام
منبع اصلی:  کتاب تو توی؟!-جلد دوم/امیررضا آرمیون/نشر ذهن آویز
منبع تصویر: Codingnews.Inhealthcare
بازنویسی و انتشار: معصومه خداکرمی

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
10 سال قبل

چون هیچ نظارتی رو اختلاص این دکترها نیست.رفتم ونک دکتر ریه بلا استثنا قبل از معاینه همه رو میفرستاد رادیولوژی (دلش به حال رادیولوژیست میسوخت)بعد با عکس میری داخل ویزیت 40 تومان بعد چند تا قرص و دارو حدود 3 دقیقه هم از دور منو برانداز کرد.علم غیب هم میدونست.توصیه جدی :اگر تو ایران مریض شدی قبلش یه کفن برا خودت بخر این تجربه رو بعد از 20 سال گریبانگیر شدن با بیماری تنفسی بدست آوردم.از مسئولین مملکت هم بپرسید همه اصلا خداداد از بینایی محرومند چون از نظرشون مشکلی وجود نداره.بنده هم اگر حقوق یا مفت با میانگین مفید… بیشتر بخوانید