غیر ممکن،ممکن است.

جی۵ لاین:” هنری فورد” موتور ” وی 8 ” را به جهان ارائه کرد. تحصیلات رسمی زیادی نداشت. در حقیقت او قبل از چهارده سالگی به مدرسه نرفته بود. او به اندازه ی کافی باهوش بود تا بداند که یک موتور قوی به نام ” وی 8″ می تواند وجود داشته باشد، اما او نمی دانست چگونه بایدآن را بسازد. بنابراین از تمام کسانی که تحصیلات بالایی داشتند برای ساختن آن سوال کرد. اما آنها به او گفتند چه کاری می تواند انجام شود و چه کاری نمی تواند انجام شود. بر اساس نظر آنها، ساختن یک ” وی8″ غیر ممکن بود،اما هنری فورد برای داشتن یک “وی 8″اصرار داشت.چند ماه بعد، او از افراد ماهر سوال کرد:” آیا شما می توانید یک ” وی 8″ بسازید.” و آنها جواب  دادند:” ما می دانیم که چه چیزی می تواند انجام شود و چه چیزی نمی تواند انجام شود و ” وی8″ یک مورد غیرممکن است.” چند ماهی به همین منوال گذشت و هنوز هنری فورد می گفت:” من ” وی 8″ را می خواهم.” بعد از مدت کوتاهی ، همان افراد ماهر موتور”وی8″ او را تولید کردند. در این ماجرا چه اتفاقی افتاد؟ آنها به خیال و پندارشان اجازه دادند که فراتر از محدودیت های تحصیلی و دانشگاهی شان عمل کند.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:blesk

منبع اصلی:به دنیا آمده ایم تا خوشبخت شویم!/سعید گل محمدی/ انتشارات نسل نو اندیشbook-1

  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات  نسل نو اندیشداشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شریعتی
شریعتی
10 سال قبل

تا خدا هست هیچ دلیلی برای نا امیدی نیست ….
صادق باشیم و یاد بگیریم برای خالی کردن خودمون کسی رو لبـــریز نکنیم Big Frown تا دوستیا از بین نره

شریعتی
شریعتی
10 سال قبل

از هیچ چیزی جز خدا نترس و بدون و باور کن که تو بهترین موجود آفریده شده توسط خدایی و موجودی هستی که خدا از روحش در تو دمیده …. در این صورت تو اونقدر قوی هستی که غیر ممکن رو ممکن کنی :-))