عاشقانه زندگی کنیم.

جی۵ لاین: دو دلداده ی جوان به نام های ” جیم ” و ” دبی” بسیار فقیر بودند، اما همدیگر را دیوانه وار دوست داشتند، دبی با نزدیک شدن به روز سالگرد ازدواجشان به فکر خرید هدیه ای برای همسرش جیم افتاد. او از خیلی وقت پیش در نظر داشت برای ساعت طلای همسرش یک زنجیر طلا بخرد، اما هرگز پول کافی برای آن پیدا نکرده بود. با وجود این، شب سالگرد ازدواجشان فکری به خاطرش خطور کرد که او را بسیار خوشحال می کرد. او موهای زیبای بلندی داشت و می توانست با فروختن آن ، پول لازم را برای خرید «زنجیر زیبا تهیه کند. دبی شب سالگرد ازدواجشان در حال که بسته ای کادو پیچ شده در دستش بود و محتوای آن همان زنجیر طلایی بود که با فروختن موهای بلندش خریده بود. اما نگرانی و اضطراب سراپای وجود دبی را فرا گرفته بود، او از علاقه ی مفرط جیم به موهای بلندش آگاه بود، اما نمی دانست که شوهرش از فروختن موهایش چه عکس العملی نشان خواهد داد. دبی از آخرین رشته ی پله هایی که به آپارتمان محقرشان ختم می شد. بالا رفت و در را که باز کرد از دیدن شوهرش که در خانه منتظر او بود، تعجب کرد. بسته ی کادو پیچ شده ای نیز در دست جیم بود که معلوم بود هدیه ی سالگرد ازدواج او برای همسرش است. موقعی که دبی رو سری اش را برداشت. جیم متوجه موهای کوتاه او شد و اشک در چشمانش حلقه زد، اما حرفی بر زبان نیاورد. سپس بغض گلویش را فرو بلعید و هدیه ی خود را به طرف دبی دراز کرد. موقعی که دبی بسته را گشود، نمی توانست آنچه را که می دید باور کند. داخل بسته یک جفت شانه ی زیبای نقره نشان بود که جیم برای موهای بلند و زیبای او خریده بود. موقعی که جیم هم بسته ی خود را گشود، از تعجب بر جای خود میخکوب شد. داخل بسته یک زنجیر زیبای طلا بود که همسرش برای ساعت او خریده بود. تنها در همین لحظه بود که دبی متوجه شد شوهرش ساعت طلای خود را برای خرید شانه گرو گذاشته است! ناگفته پیداست که عشق آنها بسیار زیباتر از هدایای زیبایشان بود.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:نیم کیلو باش ولی عاشق باش/سعید گل محمدی/نسل نو اندیش
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات نسل نو اندیش داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
گلناز
گلناز
10 سال قبل

عشق تجریه کردنی است و باید تجربه بشه تا معنای عشق قابل درک باشه…
عشق واقعی درست مثل عشق این 2 نفر، فداکردن خواسته ات برای شادی و لذت دیگری است و این قابل تقدیره و بسیار باشکوه که برای کسانی که عشق واقعی رو تجربه نکردند شاید بی معنی بنظر بیاد :fingersxd: