شکر گزار باش رفیق!

جی۵ لاین:پیرزنی برای سفیدکاری منزلش ، کارگری را استخدام کرد. وقتی کارگر وارد منزل پیرزن شد، شوهر پیر و نابینای او را دید و دلش برای این زن و شوهر پیر سوخت. اما در مدتی که در آن خانه کار می کرد متوجه شد که پیر مرد ، انسانی بسیار شاد و خوش بین است. او در حین کار ، با پیرمرد صحبت می کرد و کم کم با او دوست شد. در این مدت او به معلولیت جسمی پیرمرد اشاره ای نکرد. پس از پایان سفید کاری ، وقتی کارگر صورتحساب را به همسر او داد ، پیرزن متوجه شد هزینه ای که در آن نوشته شده خیلی کمتر از مبلغی است که قبلا توافق کرده بودند.پیرزن از کارگر پرسید: شما چرا این همه تخفیف به ما می دهید؟ کارگر جواب داد: من وقتی با شوهر شما صحبت می کردم خیلی خوشحال می شدم و از نحوه ی برخورد او با زندگی ، متوجه شدم که کار و زندگی من ، آنقدر هم که فکر می کردم سخت و بد نیست! به همین خاطر به شما تخفیف دادم تا از او تشکر کنم. پیرزن از تحسین شوهرش و بزرگواری کارگر منقلب شد و اشک از چشمانش جاری شد، زیرا می دید که کارگر فقط یک دست دارد.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:kimiagari

  • منبع اصلی:تو ، تویی؟!/جلد دوم چاپ بیست و دوم/  مترجم و گرد آورنده : امبر رضا آرمیون /انتشارات ذهن آویز
  • to tooee
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشاراتذهن آویز  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمترجم   گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

 

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
الهام
الهام
10 سال قبل

خدایا شکرت

مرضیه
10 سال قبل

خدایا شکرت به خاطر بودنم
به خاطر بودنمان
هر زمان که احساس شکرگزاری کنیم، عشق نثار می کنیم.وقتی شاکر باشیم در هماهنگی دقیق با قانون جذب عمل می کنیم …

راضیه.م
راضیه.م
10 سال قبل

عشقی که در این تمرین ساده اهدامی کنی،به طور حتم به کل زندگی تو بر می گردد!به این تمرین می گویند ” نثار عشق از طریق شکرگزاری.”

شهرام
شهرام
10 سال قبل

شکر گزار باش نه به خاطر وظیفه که به خاطر چشمان خیره اسمان که به سوی تو دارد که آیا تو واقعا همانی که خداوند به خاطر تو به روی همه پرنیان ایستاد

ن.کاشانی
ن.کاشانی
10 سال قبل

اگرمی خواهی درزندگی همیشه خوشبخت باشی باید راضی باشی به داشته هات فکرکن نه به نداشته هات .همیشه همیشه مثبت فکرکن وخرسندبا ش.بااین طرز تفکرو.انرژی مثبت اتفا قا ت خوشایند درراه هستند.