سعی کن نرم و ملایم باشی.

جی۵ لاین: صومعه ای واقع در حاشیه رودخانه ی پیه دار، بوسیله محوطه ی سبز و زیبایی احاطه شده است. یک واحه ی واقعی در میان زمین های خشک و لم یزرع آن بخش از اسپانیا.آنجا یک رودخانه ی کوچک تبدیل به جریان آب سیل آسایی شده و به ده ها جویبار تقسیم می شود. مرد مسافر در آن مکان مشغول قدم زدن است و به نوای آن آب ها گوش فرا می دهد. ناگهان حفره ی غار مانندی در زیر یکی از جویبارها توجه او را به خود جلب می کند. او با احتیاط به سنگی که توسط گذشت زمان ساییده شده و اشکال زیبایی که طبیعت با حوصله بوجود می آورد، نگاه می کرد و سرانجام اشعار ذیل را به شکل مکتوب بر روی لوحی کشف می کند:

این ضربان چکش نبوده که این سنگ ها را شکلی کامل و بی نقصی بخشیده، بلکه نوازش های آب با نرمی و لطافت و رقص و آوازش بوده است. جایی که سختی و خشونت فقط باعث نابودی می گردد، نرمی و ملایمت موفق به حالت بخشیدن و پیکر تراشی می شود.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:blog
منبع اصلی: زیباترین جملات از بزرگان جهان2/ نسرین عفتی باران/ انتشارات راه رشد
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات راه رشد  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آزاد
آزاد
9 سال قبل

ماهمه آن سنگیم آگه دست رودست بذاریم طبیعت هرشکلی که بخوادازمادرست میکنه پس اسنگ وجودمان بسپاریم بخدا

شهزاد
شهزاد
9 سال قبل

خدایا از سنگ وجود ما پیکرهای زیبایی بتراش، بتراش هر انچه که فکر میکنی لایق ان هیبت هستیم. اما هیچ گاه نا امید مشو به خاطر ترک های سنگ وجود ما که نتوان تمثالی زیبا از آن حکاکی کرد.
آمین ای زیباترین پیکرتراشان