راز زندگی

جی۵ لاین: پسر بچه ای به پیرمردی نزدیک شد، چشم در چشمش دوخت و به او گفت:” من می دانم که شما خیلی عاقل هستید. دلم می خواهد راز زندگی را از زبان شما بشنوم.” پیرمرد نگاهی به پسر بچه انداخت و گفت: من سرد و گرم زندگی را چشیده ام و به این نتیجه رسیده ام که راز زندگی در چهار کلمه خلاصه می شود:اولین کلمه اندیشیدن است: همیشه به ارزش هایی فکر کن که دلت می خواهد زندگی ات را بر پایه ی آنها بسازی. دومین کلمه باور داشتن است: وقتی به ارزش هایی فکر کردی که دلت می خواهد زندگی ات را بر پایه ی آنها بنا کنی و همه را مشخص کردی، خودت را باور کن. سومین کلمه در داشتن رویاست: فقط رویای خواسته هایی را در سر داشته باش که بر اساس باور داشتن خود و ارزش هایی که می خواهی زندگی ات را بر پایه ی آنها بنا کنی، شکل گرفته است. چهارمین کلمه شهامت است: وقتی که خودت را باور کردی و به طور کامل به ارزش وجودی خودت پی بردی، نوبت به آن می رسد که با شهامت هر چه تمام تر رویاهایت را به واقعیت تبدیل کنی.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:خوشبختی یا بدبختی؟ انتخاب با شماست/سعید گل محمدی/انتشارات نسل نو اندیش
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات نسل نو اندیش داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علی
علی
10 سال قبل

خیلی خوب ولی مفهومی بود

کاربران ناشناس
کاربران ناشناس
10 سال قبل

خیلی خوب ولی مفهومی بود

شقایق
شقایق
10 سال قبل

زندگی اب روانی است روان می گذرد…اندیشیدن ورویای بزرگ داشتن به زندگی انسان معنا می بخشد و را از حال سکون به جنبش در می اورد…