خودت را تغییر بده،دنیا تغییر می کند.

جی۵ لاین: زندگی مردم زمین بر اساس باورهایی است که اکثریت مردم درباره ی زندگی دارند. لزومی ندارد زندگی چنین باشد ، اما مردم باور دارند که چنین است. نظام اعتقادی نژاد بشر بر مبنای مجموعه ای از برداشت هایی است که نادرستند. وقتی این باورها تغییر یابند ، جهان نیز تغییر می کند. تو مامور و نماینده تغییر و تبدیل هستی. تو کسی هستی که می توانی تفاوتی در آنچه انسان ها در زندگی خود خلق و تجربه می کنند به وجود آوری. چگونه؟ نماد آن تغییر باش. تفاوت ایجاد شده باش. نماد آگاهی ” ما همه یکی هستیم” و ” به اندازه ی کافی از همه چیز یافت می شود” باش. خودت را تغییر بده ، دنیا تغییر می کند.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:voce

  • منبع اصلی:وقتی تو تغییر می کنی دنیا تغییر می کند/مسعود لعلی/ انتشارات ذهن آویز
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن آویز  داشته باشید تا علاوه برحمایت از مولف   گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

 

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شقایق
شقایق
10 سال قبل

مي‌گويند در کشور ژاپن مرد ميليونري زندگي مي‌کرد که از درد چشم خواب بچشم نداشت و براي مداواي چشم دردش انواع قرص‌ها و آمپول‌ها را بخود تزريق کرده بود اما نتيجه چنداني نگرفته بود. وي پس از مشاوره فراوان با پزشکان و متخصصان زياد درمان درد خود را مراجعه به يک راهب مقدس و شناخته شده مي‌بيند. وي به راهب مراجعه مي‌کند و راهب نيز پس از معاينه وي به او پيشنهاد کرد که مدتي به هيچ رنگي بجز رنگ سبز نگاه نکند. پس از بازگشت از نزد راهب، او به تمام مستخدمين خود دستور مي‌دهد با خريد بشکه‌هاي رنگ… بیشتر بخوانید

مرضیه
مرضیه
10 سال قبل

” خداوند سرنوشت هيچ قومي را تغييير نمي دهد مگر آنکه آنان خود تغيير کنند .” سلام دوستان 😉 با امید و توکل برخدا همگی تغییراتی مثبت در زندگیمون حاصل بشه 🙂 خیلی جالبه موقعی که برا کنکور می خوندم مدام به آیه قرآن فکر می کردم ؛ تو کنکور کاردانی به کارشناسی سال 92 همین پنج شنبه گذشته این آیه قرآن اومده بود و حالام خوندن متن شما این آیه رو برام تداعی کرد، امیدوارم به اندازه ی تلاشم و اینکه سعی کردم تغییراتی در زندگیم حاصل بشه ؛ انشاا… موفق بشم 😀 پ . ن : إِنَّ اللّهَ… بیشتر بخوانید

شاهرخ
شاهرخ
10 سال قبل

موافقم.
خدا هنوز به ماموریت های بشر در روی زمین پایان نداده، هنوز ناامید نشده.به خاطر این هر روز شاهد تولد هزاران نوزاد در جهان هستیم.