خار پشت ها

جی۵ لاین: در عصر یخبندان بسیاری از حیوانات یخ زدند و مردند. خارپشت ها وخامت اوضاع را دریافتند، تصمیم گرفتند دور هم جمع شوند و بدین ترتیب همدیگر را حفظ کنند. وقتی نزدیکتر بودند گرم تر می شدند، ولی خارهایشان یکدیگر را زخمی می کرد. به خاطر همین تصمیم گرفتند از هم دور شوند ولی به همین دلیل از سرما یخ زده می مردند، از این رو مجبور بودند برگزینند یا خارهای دوستان را تحمل کنند، یا نسلشان از روی زمین برچیده شود. دریافتند که بازگردند و گرد هم آیند. آموختند که با زخمهای کوچکی که همزیستی با کسی بسیار نزدیک به وجود می آورد، زندگی کنند چون گرمای وجود دیگری مهم تر است. و این چنین توانستند زنده بمانند. نکته: بهترین رابطه این نیست که اشخاص بی عیب و نقص را گرد هم می آورد، بلکه آن است هر فرد بیاموزد با معایب دیگران کنار آید و محاسن آنان را تحسین نماید.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:نیم کیلو باش ولی خودت باش!/سعید گل محمدی/انتشارات آسیم
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات آسیم داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
elder scrolls online gold
10 سال قبل

livraison agile, elder scrolls online gold à l’état neuf ..MERCI en tenant votre serieux à recommander.

سما
سما
10 سال قبل

یه بخشیش به این بر میگرده که ما سازگاری و کار گروهی رو خوب آموزش ندیدیم همه تو کار گروهی میخوایم رهبر باشیم این قضیه تو رابطه هامونم تعمیم پیدا کرده اما بخش اصلیش حس نوعدوستی درون خود ماست

فاطمه
فاطمه
10 سال قبل

واقعا شگفت انگیزه .هرکاری که در طبیعت رخ میده در جهت حفظ بقاست ولی ما دقیقا خلافشو انجام میدیم اینه که اینقدر مشکل داریم و اصرار داریم به تنهایی همه مسایل رو پیش ببریم.

شهزاد
شهزاد
10 سال قبل

در حیرتم از این دنیای عجیب که حیوانات روز به روز نوع دوست تر میشن و ادما فراری تر