او تمام موانع را پشت سر گذاشت.

جی۵ لاین: ادی در خانواده ای بسیار فقیر به دنیا آمد.سه سال بیشتر نداشت که پدرش چشم از جهان فرو بست. مادرش ناچار بود برای گذران زندگی خود و خانواده اش کار کند، بنابراین ادی را از همان اوان طفولیت نزد عمه بزرگش فرستاد تا با او زندگی کند. او خاطرات زمانی را تعریف می کند که مجبور بود هر روز برای رفتن به مدرسه، یک مسیر 2 کیلومتری را پیاده طی کند. بزرگ تر که شد، ناچار بود روزی 8 کیلومتر رکاب بزند تا به دبیرستان برسد. پس از پایان تحصیلات، به خدمت سربازی رفت. در دوران سربازی، یاد گرفت که همواره نظم و ترتیب را سرلوحه کار خود قرار دهد. پس از پایان خدمت، به فروشندگی پرداخت. سپس عهده دار مدیریت یک کارخانه شد و در پی آن، به سمت مدیر کل یک کارخانه چند ملیتی منصوب گردید. او همواره این رویا را در سر داشت که خود روزی سرانجام صاحب یک شرکت تجاری بزرگ خواهد شد.بنابراین، دیری نگذشت که شغل کم درد سر خود را رها کرد تا به تنهایی به یک فعالیت تجاری دست بزند. هیچ کس به آینده ادی خوش بین نبود. اما او توانست با عزم و اراده ای آهنین و نظم و ترتیبی خاص و با این اندیشه که هرگز دست از تلاش بر ندارد، امروز صاحب و مدیر گروهی از کارخانه های موفق دنیا شود. او با همسر مورد علاقه اش ازدواج کرده و آنها هم اکنون صاحب سه فرزند و سه نوه هستند.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:داستانهایی به کوتاهی زندگی ریچارد کوئک/ ترجمه مرجان توکلی/انتشارات کتاب پنجره
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات کتاب پنجره داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
بنفشه
بنفشه
10 سال قبل

مردی که کوه راازمیان برداشت کسی بود که شروع به برداشتن سنگریزه ها کرد.

بنفشه
بنفشه
10 سال قبل

آب که قطره‌قطره می‌چکد با پایداری و سماجت، سنگ ِ بزرگ را سوراخ می‌کند. با پشتکار و استقامت، موش به‌ پاره کردن رشته آهنین موفق می‌شود و ضربات پی در پی تبر کوچک، درخت کهن را از پای در می‌آورد.”بنیامین فرانکلین”

معصومه
معصومه
10 سال قبل

فکر کردن درباره موفقیت ذهن را به سوی نقشه های موفقیت آمیز رهنمون می کند.( دکتر شوارتز ) موفقیت در زندگی، مرهونِ اراده است، نه مغز. – اقبال لاهوری من هرروز به موفقیت فک میکنم وچیزی که بیشترازهرچیزی ذهمنمو اشغال کرده موثر بودنم بعداز مرگه،فک میکنم اگر هممون به این فکر باشیم که حتی بعد از مرگ هم بدرد بخور باشیم،100درصد زندگی موفق و پرباری خواهیم داشت و دنیا خیلی بهترازاین میشه،اتفاقا جدیدا جمله ای رو مرتبط با افکارم خوندم که واقعا بیشتر منو به هدفم مطمئن کرد ومیدونم این جمله بی جهت سرراه من قرار نگرفته “اگر می خواهید… بیشتر بخوانید

بنفشه
بنفشه
10 سال قبل
پاسخ به  معصومه

خیلی عالی بود… من که لذت بردم، ممنونم.

عطیه
عطیه
10 سال قبل

مهمترین کار های جهان توسط مردمی انجام شده است که به کوشش خود ادامه داده اند زمانی که به نظر می آمد هیچ امیدی وجود ندارد.
دیل کارنگی