از اراده تا تجلی

جی۵ لاین:تو خالق واقعیت در هر لحظه از زندگی هستی. اما تصمیمی که امروز می گیری اغلب انتخابی نیست که فردا داری. ولی رمز موفقیت بزرگ مردان این بود که همواره یک چیز را انتخاب می کردند و پیوسته انتخابی صحیح داشته و ثبات عقیده و پایداری داشتند… آنقدر باید تجربه کنی تا اراده ات در واقعیت تو تجلی ( خلق ) یابد. برای عده ای این سالها طول می کشد.( فاصله ی اراده تا خلق و تجلی) و برای برخی چند ماه و برای دیگران چند هفته، برای آنهایی که تعالی روحی پیدا کرده و یا نزدیک به آن هستند چند روز، چند ساعت، یا چند دقیقه. برای عالمان ، خلق کردن فوری است. هر وقت احساس کردی فاصله ی میان تجربه و اراده ات از میان رفته بدان که به راه سلوک نزدیک شده ای. عقیده ات را هر قدر می خواهی تغییر بده ولی این را بدان که با هر تغییر ذهنیتی  تغییری در جهت و مسیر کل عالم هستی پدیدار می شود.وقتی در مورد چیز خاصی ” تصمیم می گیری” عالم هستی را به حرکت وا می داری.نیروهایی فراسوی درک و ادراک تو در فرایندی هستند که تو تازه شروع به درک پویایی پیچیده ی آن نموده ای. این نیروها و این فرایند، همه بخشی از تارو پود خارق العاده ی انرژی ها در تعاملی هستند که کل عالم هستی را ، که تو زندگی می نامی، تشکیل می دهند. اگر چیزی یا هدفی  را در زندگی انتخاب می کنی، با تمام قدرت و وجود به آن پایبند باش، ضعیف النفس مباش. به راهت ادامه بده! به طرف هدفی که داری جلو برو، مصمم و قاطع باش.

 

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:nojavanha

منبع اصلی: وقتی تو تغییر می کنی تو تغییر میکند/مسعود لعلی/انتشارات ذهن آویز

  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن آویزداشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

 

برچسب ها: , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهناز نیکبخت
10 سال قبل

سلام
با “تقویت فراست” میشه این مهارت رو کسب کرد

آلما
آلما
10 سال قبل

نخست بنگر به چه مقصود آمده ای آنگاه با شوق عزم عمل کن هر قدر مقصود والاتر باشد مصمم تر خواهی شد که با تعالی خود جهانی متعالی تر بسازی .اینو توی یه سایت خوندم براتون اینجا نوشتم

آلما
آلما
10 سال قبل

کسی که دارای عزمی راسخ است جهان رامطابق میل خویش تغییر می دهد .