اجازه ندهید کسی رویاهایتان را برباید.

جی۵ لاین:دکستر یاگر بورس تحصیلی دانشگاه یل را نا تمام رها کرد، زیرا می خواست خود آزادانه به یک تجارت مهم دست بزند. او کارش را از مشاوره تجاری شروع کرد و در ادامه به فروش اتومبیل پرداخت. هم چنین به چند تجارت مخاطره آمیز دیگر دست زد، اما چندان موفق نشد. بعد ها در نوامبر سال 1965، دکستر و همسرش – بیر دی- یک شبکه بازار یابی را معرفی کردند. آنها عزم خود را جزم کردند و دست در دست یکدیگر یکی از موفق ترین و بزرگ ترین شبکه های تجاری جهان را راه اندازی کردند. امروزه آنها به بالاترین سطح ممکن در حوزه های بازاریابی شبکه ای رسیده اند و هزاران نفر را یاری می کنند تا آنها نیز طعم موفقیت را بچشند. در حقیقت، آنها به رویای استقلال مالی خود جامه عمل پوشاندند ، و از دیگر سو یاری رسان تمام کسانی هستند که می خواهند استقلال مالی را تجربه کنند. گفته دلخواه دکستر این است: ” اجازه ندهید کسی رویاهایتان را برباید.”

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:stonehenge

منبع اصلی:داستانهایی به کوتاهی زندگی/ریچارد کوئک /ترجمه مرجان توکلی/انتشارات کتاب پنجره

  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات کتاب پنجره داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمترجم گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
راضیه.م
راضیه.م
10 سال قبل

سلام.به همگی.ماهمه ی ادما بارویاوامید زنده هستیم.وقتی این داستان کوتاه رو خوندم یادخودم افتادم.یه جمله ی قشنگ از شکسپیره که میگه:ما را از همان جنسی ساخته‌اند که رؤیاها را، و حضور کوچک ما را هاله‌ای از خواب فراگرفته‌است.
ممنون.بای.