بهشت یا جهنم ، انتخاب با شماست.

جی۵ لاین: پیرمردی جلوی دوربین و در یک برنامه مشهور تلویزیونی ظاهر شد. در واقع او برای شرکت در مسابقه آنجا بود. او با روحیه شاد و شوخ طبعی خود همه را تحت تاثیر قرار داد. مجری برنامه با حالتی تحسین بر انگیز به پیرمرد گفت: به آسانی می توان متوجه شد که شما مرد شادابی هستید. راز این شادابی و خوشحال بودن شما در چیست؟ پیرمرد در جواب گفت: بسیار ساده و آشکار است. همانند وجود بینی بر روی صورت شما. من صبح ، زمانی که از خواب بیدار می شوم ، دو راه پیش رو دارم ، یکی آن است که ناراحت و افسرده باشم و دیگر اینکه خوشحالی و شادابی را انتخاب کنم و باید به شما بگویم که آن مقدار هشیار و عاقل هستم که بدانم باید کدام را انتخاب کتم. بله ، به همین سادگی راه دوم را انتخاب می کنم.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر: blogfa

  • منبع اصلی: شما عظیم تراز آنی هستید که می اندیشید2/ مسعود لعلی/ انتشارات بهار سبز
  • نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات بهار سبز  داشته باشید تا علاوه برحمایت از مولف   گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رضا.1001
رضا.1001
10 سال قبل

از روزی که برای رضایت دلم و ارامش خودم قدم برمیدارم هرچه سود و ضرر در کارم میکنم بازهم میخندم و راضی هستم.چون فهمیدم به مشکلات باید با دید سادگی نگریست و به شادیها با دید جدیت…اینگونست که شادیهام طولانی و مشکلاتم کوتاه شده…این تغیرات فقط حاصل سالها سختی بود که در زندگی کشیدم ولی نا امید از لطف خدا نشدم