بهشت یا جهنم ، انتخاب با شماست.

جی۵ لاین: پیرمردی جلوی دوربین و در یک برنامه مشهور تلویزیونی ظاهر شد. در واقع او برای شرکت در مسابقه آنجا بود. او با روحیه شاد و شوخ طبعی خود همه را تحت تاثیر قرار داد. مجری برنامه با حالتی تحسین بر انگیز به پیرمرد گفت: به آسانی می توان متوجه شد که شما مرد شادابی هستید. راز این شادابی و خوشحال بودن شما در چیست؟ پیرمرد در جواب گفت: بسیار ساده و آشکار است. همانند وجود بینی بر روی صورت شما. من صبح ، زمانی که از خواب بیدار می شوم ، دو راه پیش رو دارم ، یکی آن است که ناراحت و افسرده باشم و دیگر اینکه خوشحالی و شادابی را انتخاب کنم و باید به شما بگویم که آن مقدار هشیار و عاقل هستم که بدانم باید کدام را انتخاب کتم. بله ، به همین سادگی راه دوم را انتخاب می کنم.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر: blogfa

  • منبع اصلی: شما عظیم تراز آنی هستید که می اندیشید2/ مسعود لعلی/ انتشارات بهار سبز
  • نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات بهار سبز  داشته باشید تا علاوه برحمایت از مولف   گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
6 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مهنوش
مهنوش
10 سال قبل

به نام خداوند مهربان

زشت باید دیدو انگارید خوب زهر باید خورد و انگارید قند برای رسیدن به افق باید از بدی ها پلی برای رسیدن به خوبی ها زد

منصور
منصور
10 سال قبل

مثبت اندیشی در زندگی باعث شاد بودن است پس همواره سعی و تلاش کنیم تا با دیدی مثبت به دنیا زندگی کنیم.

مسلم
10 سال قبل

چند وقت پیش مطلبی از آقای مالکی خواندم مبنی بر زندگی بر پایه اصول.زندگی اگر بر پایه اصول باشه میشه این نکته را درش رعایت کرد.زندگی خود من چندان بر پایه اصول نیست تازه خیلیا دور و برم هستن که زندگیشون بر پایه اصول نیست و ناخودآگاه توی کار و زندگی آدم تاثیر میذاره.به نظرم اگه بتونیم کمی طبق اصول زندگی کنیم انتخاب شادی انتخاب همه خواهد بود.امیدوارم همه در شاد بودن بهم دیگه کمک کنیم حتی شده با یک لبخند یا یک جمله محبت آمیز.

yekdoost.blogsky.com

شهزاد
شهزاد
10 سال قبل

نمیدونم چرا هیچ نظری توی این پست به ذهنم نمیاد. شاید اعتقادی هست که به سرنوشت هم دارم و مانع از تصمیم گیری مطلق انسان میشه که شاد باشه یا ناراحت. انسان فقط در جایی که به خودش مربوطه میتونه این تصمیم رو بگیره نه همیشه و همه جا. انتخاب شادی یا غمگینی برای روزهای روزمرگی ما فقط صدق میکنه نه در حوادث غمگین که راهی جز غم نیست و تو نمیتونی شاد باشی نه دراتفاقات خیلی شاد که تو نمیتونی غمگین باشی.

آلما
آلما
10 سال قبل

توی دیدگاههای قبلیم گفتم که منم مدتهاست خودم انتخاب میکنم روزم چه نوع روزی باشه خوب ویا بد ،تااینجا نتیجه خوبی گرفتم هرچند گاهی اوقات یادم رفته که انتخاب بامنه مثل موقع عصبانیت فوری باخودم گفتم الان می تونم عصبانی بشم یا خونسرد باشم )وتاحدودی تونستم خودمو کنترل کنم کلاایده خوبی هست ونتایج خوبی داره .