رویای کودکی علیرضا حقیقی که به حقیقت پیوست .

جی۵ لاین: تصویر جلد یکی از ضمیمه‌های روزنامه جام‌جم که گفت و گویی با علی‌رضا حقیقی سنگربان اول این روزهای تیم ملی را منتشر کرده بود، پس از 12 سال دوباره باز نشر داده شد.در این مصاحبه علی‌رضا حقیقی گلر تیم ملی نونهالان عنوان کرده بود: «10 سال دیگر عابدزاده می‌شوم»سنگربان ۲۶ ساله تیم ملی کشورمان گفت: بلندپروازم و برای آینده اهداف بزرگی در سر دارم.به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، علیرضا حقیقی، دروازه‌بان تیم ملی کشورمان که مقابل نیجریه اولین بازی‌اش در رقابت‌های جام جهانی 2014 را انجام داد، گفت: با بازی در رقابت‌های جام جهانی رویایم به حقیقت پیوست. بازی با نیجریه برای تمامی ما به خصوص من خیلی مهم بود. با توجه با شرایطی که در تمرینات حاکم بود انتظار این را داشتم که در دیدار اول درون دروازه ایران بایستم ولی از طرفی دیگر هم باید به حمایت هم‌تیمی‌هایم و انرژی مثبتی که در این بازی از هواداران‌مان گرفتم، اذعان کنم.وی با اشاره به اهمیت حضورش در تیم کوویلیا اسپورت پرتغال اظهار داشت: 6 ماه خیلی خوب در کوویلیا داشتم و با افراد دوست‌داشتنی آشنا شدم و گواه این موضوع ارتباط تلفنی است که همچنان با هم‌تیمی‌هایم دارم. از تمامی آنها تشکر می‌کنم.دروازه‌بان روبین‌کازان روسیه که به صورت قرضی به تیم کوویلیا رفته، تصریح کرد: حضور در تیم کوویلیا دوره مهمی از دوران حرفه‌ای‌ام بود که باعث شد با آمادگی کامل به رقابت‌های جام جهانی پا بگذارم. هنوز جوان و بلندپرواز هستم و برای آینده اهداف بزرگی در سر دارم. کسی چه می‌داند شاید روزی به پرتغال برگشتم.حقیقی که در بازی اول ایران دروازه‌اش را بسته نگه داشت، با نگاه به آسمان و لبخندی گفت: امیدوارم در بازی مقابل آرژانتین بتوانیم عملکرد بهتری داشته باشیم هرچند باید نسبت به بازی با نیجریه تلاش بیشتری کنیم. آلبی‌سلسته فقط مسی نیست و بازیکنان بزرگی زیادی دارد. بازی مقابل آرژانتین دشوارتر از نیجریه خواهد بود. حالا پس از 12 سال سایت فیفا از او به عنوان عقاب جدید آسیا ( لقب احمد رضا عابدزاده) در جام جهانی برزیل نام برد.( تعبیر یک رویا)

جی۵ .کام

برگرفته از سایت اینترنتی

منبع تصویر:blog  

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
hilda
hilda
9 سال قبل

فرداهای ما همان خواهند شد که امروز بدان میاندیشیم. مقصد های ما همان خواهد شد که امروز در آن گام برمیداریم. زندگی انچه خواهد بود که ما ازش بخوایم. دنیا همان گونه با ما رفتار خواهد کرد که ما ازش توقع داشته باشیم.

صدیق
صدیق
9 سال قبل

رویاهای ما به حقیقت خواهند پیوست به شرط اینکه برای تحقق آنها توکل بخدا ، تلاش و برنامه ریزی و نظم در زندگی را فراموش نکنیم. خوش به حال علیرضا حقیقی که برای تحقق رویاش با کوشش و پشتکار تونست به جایی که می خواد برسه براش آرزوی موفقیت روز افزون دارم. :blush: