گاهی بهتر است نشنویم!

جی۵ لاین: چند قورباغه از جنگلی عبور می کردند که ناگهان دو تا از آنها به داخل گودال عمیقی افتادند. بقیه قورباغه ها در کنار گودال جمع شدند و وقتی دیدند که گودال چقدر عمیق است به دو قورباغه دیگر گفتند: که دیگر چاره ای نیست شما به زودی خواهید مرد. دو قورباغه این حرف ها را نشنیده گرفتند و با تمام توانشان کوشیدند که از گودال بیرون بپرند. اما قورباغه های دیگر مدام می گفتند: که دست از تلاش بر دارند چون نمی توانند از دیگر قورباغه ها شد و دست از تلاش برداشت و به داخل گودال پرت شد و مرد. اما قورباغه دیگر با تمام توان برای بیرون آمدن از گودال تلاش می کرد. هر چه بقیه قورباغه ها فریاد می زدند که تلاش بیشتر فایده ای ندارد او مصمم تر می شد تا اینکه سرانجام از گودال خارج شد. وقتی بیرون آمد. بقیه قورباغه ها از او پرسیدند: مگر تو حرف های ما را نمی شنیدی؟ معلوم شد که قورباغه ناشنواست. در واقع او در تمام مدت فکر می کرد که دیگران او را تشویق می کنند.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:داستان های کوتاه از نویسندگان بزرگ و ناشناس/ حمیدرضا غیوری/ انتشارات غیوری
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات غیوری  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حدیث
حدیث
9 سال قبل

هیچکار خدا بی حکمت نیست…………………مرسی خوب بود.

باران
9 سال قبل

باید بشنویم و در مقابل توکل و صبر کنیم و هر انچه را که دوست داریم وما را به هدفمان میرساند باورکنیم فقط انهایی که دوست داریم باور کنیم… :heh: 😎 :-)) 🙂 :beauty: :blush: ?:-) :chic: :laugh:

الهه
الهه
9 سال قبل

و گاهی نیز بهتراست بشنویم .

سپیده
9 سال قبل

فوق العاده بود مرسی