چه کسی شما را رنج می دهد؟

جی۵ لاین: مدیر پذیرش هتلی بزرگ در مورد مسافری صحبت می کرد که با رگباری از الفاظ زشت به او توهین کرده بود. به طوری که آن شب در منزل نیز ذهن جودی درگیر بود- انگار آن شخص در منزل حضور داشت- و چون ناراحت و آشفته بود، تمام ماجرا را در ذهنش مرور می کرد. آن شب جودی حتی نمی توانست روی مطالعه ی روزنامه تمرکز کند؛ چون هنوز به حرفهای آن مسافر فکر می کرد. به شوهرش گفت:” گستاخی آن مرد، مرا دیوانه می کند!” شوهرش با آرامش پرسید:” جودی، ساعت چند است؟” جودی در حالی که کمی جا خورده بود، به همسرش نگاه کرد و گفت:” ساعت هفت است.” شوهرش پرسید:” این اتفاق ساعت چند رخ داده بود؟” جودی جواب داد:” ساعت نه صبح امروز.” شوهرش پرسید:” جودی، آیا آن مرد همان شخصی است که تو را عصبانی می کند؟ او اینجا نیست! این تو هستی که به خودت اجازه می دهی که ناراحت و پریشان باشی.”

نکته: شما همیشه نمی توانید شرایط موقعیتتان را انتخاب کنید و آن را در کنترل خود در آورید. اما می توانید واکنش و چگونگی پاسخ به آنها را کنترل کنید.
” آنتونی رابینز” می گوید: پاسخ و واکنش شما در برابر دشواریها، بیش از هر کار دیگری در زندگی، در رقم زدن کامیابی و شکستتان تعیین کننده خواهد بود.

منبع تصویر:hujiang
منبع اصلی: زیر خاکی جلد یکم/ سعید گل محمدی / انتشارات آسیم
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات آسیم  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
7 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
FIFA15-COIN
9 سال قبل

What is with that guy?

FIFA15
9 سال قبل

hi!this is very nice website!