قدرت خارق العاده تلقین

جی۵ لاین: شخصی سر کلاس ریاضی خوابش برد. وقتی که زنگ را زدند بیدار شد و با عجله دو مساله که روی تخته سیاه نوشته شده بود را یادداشت کرد و به خیال اینکه استاد آن ها را به عنوان تکلیف منزل داده است به منزل برد و تمام آن روز و آن شب برای حل آنها فکر کرد. هیچ یک را نتوانست حل کند، اما تمام آن هفته دست از کوشش بر نداشت. سرانجام یکی را حل کرد و به کلاس آورد. استاد به کلی مبهوت شد، زیرا آنها را به عنوان دو نمونه از مسائل غیر قابل حل ریاضی داده بود. اگر دانشجو این موضوع را می دانست احتمالا آن را حل نمی کرد، ولی چون به خود تلقین نکرده بود که مساله غیر قابل حل است، بلکه بر عکس فکر می کرد باید حتما آن مساله را حل کند سرانجام راهی برای حل مساله یافت.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی: اگر یک بار دیگر بدنیا می آمدم/ سیده سارا شفیعی/ انتشارات بهار سبز
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات بهار سبز داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
4 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
کشکولی
کشکولی
9 سال قبل

انسانهای بزرگ به دنبال خلق مسئله هستند
انسانهای متوسط به دنبال حل مسئله هستند
انسانهای کوچک مسئله ای ندارند

hamed
hamed
9 سال قبل

اين داستان زيبا به قدرت فكر اشاره داره و من رو ياد اين جمله زيبا انداخت: چه تو بگي ميتونم و چه بگي نمي تونم در هر صورت حق با توئه، ممنون بابت سايت زيباتون اميدوارم همواره شاد و موفق باشيد

عطیه
عطیه
9 سال قبل

بخشی از زندگی شامل تلقین هایی است که انسان ها انجام میدهند و همین تلین ها میتواند انسان را از کاری منع کند یا تشویق به آن کار کند با آرزوی موفقیت برای تمامی شما دوستان :yes:

nazanin
9 سال قبل

هیچ چیز در دنیا نیس که آدم نتونه ….فقط باید تلاش داشته باشی
تلقین های مثبت و منفی روی همه ی انسانها تاثیر میذارن و میتونه سرنوشت آدم حتی با یه تلقین عوض شه
چون هر چیزی رو که مدام تلقین کنی آخرش به همون نتیجه میرسی
شاد باشید.