با وی چه کنی؟

جی۵ لاین : حکیمی را پرسیدند اگردر برزنی گذر کنی و دیوانه ای تو را سیلی زند با وی چه میکنی؟گفت:هیچ نخواهم گفت و خواهم گذشت.پرسیدند از چه روی ای حکیم؟گفت:اگر با وی هم زبان شوم که از وی دیوانه ترم اگر کشیده ای بر او زنم که کارم به داروغه کشد و تا بخواهم بی گناهی خود را ثابت کنم عمرم تباه خواهد شد پس اولی تر انکه سکوت کنم و راه خود پیش گیرم.

جی۵ لاین . کام

  • منبع اصلی: داستان های کوتاه و آموزنده-کتاب الکترونیکی از آقای حسین صدیقی چافجیری
  • منبع تصویر: shutterstock
 نظرتون رو بفرستید و اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روز ساعت ۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود. برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
19 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
shahzad
shahzad
11 سال قبل

مجسمه تصویر فوق العاده زیباست

shahzad
shahzad
11 سال قبل
پاسخ به  shahzad

یه نظر هم میخواستم درباره تصویر بدم که فوتو شاپش خیلی تابلویه تصویر اصلی رو 3 بار ازش کپی گرفتن تا اندازه کادر در بیاد به نظرم اندازه واقعیش بود بهتر بود یا یه تصویر اندازه کادر انتخاب میکردید.

shahzad
shahzad
11 سال قبل
پاسخ به  shahzad

یه چیز دیگه هم به ذهنم رسید کاش کلا تصویر میذاشتید ما درباره تصویر ها بحث میکردیم. دقت کردین هارمونی رنگهای انتخاب شده این تندیس با معماری محوطه اش بی نظیره. منظورم اینه که رنگ ها فوق العاده به هم میان واقعا طراح و خالق تندیس شایسته ستایشند.

فرناز
فرناز
11 سال قبل

چرا عاقل کند کاری …… که باز آرد پشیمانی

گاه سکوت تنها راه رهایی از بلاها ودردسرهاست … هم چاره سازاست وهم احترام وموقعیت ومنش انسان را بالا می برد بقول حکیمی …. اگر کلام گوهراست … سکوت جواهراست .

طیبه
طیبه
11 سال قبل

میگن سری که درد نمی کنه رو چرا دستمال ببندیم.
خیلی از وقتها سکوت و عبور از کنار رفتار ادم های سالم چه برسه به دیوانه بهترین رفتاره

amin
amin
11 سال قبل

این برخورد در مقابل ادم دیوانه فقط به یه ادم دیوانه خلاصه نمیشه.چه خوب در برخورد با ادمی که نمیفهمه و برای فهماندن قضیه تلاش بیخود کنیم.بعضی ادما تو اینرسی غلطی حرکت میکنن و به هیچ حرف درست و منطقی پوشش بدهکار نیست.
ولی سخته در مقابل ادمای دیوانه و کوته فکر هیچی نگی و رد بشی اما در دراز مدت میشه بهش رسید.با تکرار و تمرین خیلی چیزا میشه
ان شاالله همیشه پویا باشید

مه نیک
11 سال قبل

سلام. وقتی طرف دیوانه باشه که مسلما منم هر چی بهش بگم یا هر رفتاری بکنم بازم اون نمیفهمه کارش اشتباه بوده. پس خودمو خسته نمی کنم چون فکر می کند جز خودش همه ی مردم دنیا دیوانه اند پس بذار خوش باشه