تفکر مثبت و خودشناسی و اصلاح جامعه و تبدیل آن به مدینه فاضله

باید دنیا را تغییر دهم و بسازم

جی5 لاین: در کودکی به این فکر می کردم که باید دنیا را تغییر دهم و بسازم. کمی که بزرگ تر شدم فهمیدم که دنیا را نمی توان عوض کرد. در جوانی تصمیم گرفتم که کشورم را بسازم و متحول کنم اما بعد از مدتها فهمیدم که از پس این کار برنمی آیم. بعدها تصمیم گرفتم که شهرم را بسازم و به مدینه فاضله مبدل سازم اما بعد از مدت ها فهمیدم که این کار هم نشدنی است.

تصمیم گرفتم تمام توجهم را به خانواده ام معطوف کنم که بی نقص و کامل و درست باشد، اما …..

حال در سن نود سالگی فهمیدم که اگر از همان ابتدا خودم را درست کرده بودم، تا بحال به تمام این اهداف رسیده بودم.

پیشنهاد می کنیم داستان “درمان چشم درد برایم خیلی خرج برداشت” را نیز ببینید.

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: کتاب تو توی؟!-جلد دوم/امیررضا آرمیون/نشر ذهن آویز
منبع تصویر: wisie
بازنویسی و انتشار: معصومه خداکرمی

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
17 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حیدر
حیدر
9 سال قبل

زیباست

احمد سعیدی
احمد سعیدی
10 سال قبل

سلام من احمد سعیدی از افغانستان هستم، با خواندن مطالب زیبایی که نوشته بودی به یاد این جمله افتادم که میگفت : هروقت که میخواستی دیگران را تغیر دهی فکر کن که تغیر دادن خودت چه قدر مشکل است بعدأ خواهی دانست که باید از کجا آغاز کرد، ما افغانها در حدود سی صد سال است که میخواهیم کشورمان را بسازیم اما تا هنوز که هنوز است مؤفق به انجام این کار نشد ه اییم شاید یکی از دلیل هایش نیز همین باشد. به هر حال از آشنایی با شما خوشحال شدم، به امید ازبین رفتن مرزهای بدون مرز، با… بیشتر بخوانید

لیلا محسنی
مدیر
10 سال قبل
پاسخ به  احمد سعیدی

سلام آقای سعیدی ممنون از اینکه مطالب سایت را مطالعه و دنبال می کنید. برای شما آرزوی توفیق و موفقیت روز افزون داریم. و به خود می بالیم که عزیزانی چون شمادر خارج از کشور هم مطالب ما را قابلدانسته و دنبال می کنند.باز هم منتظر نظرات ارزنده ی شما عزیز گرانقدر هستیم.