نا امید نشو

جی۵ لاین:روزی به خدا شکایت کردم که چرا من پیشرفت نمی کنم؟! دیگر امیدی ندارم، می خواهم خود کشی کنم! ناگهان خدا جوابم را داد  گفت: آیا درخت بامبو و سرخس را دیده ای؟ گفتم : بله دیده ام. خدا گفت: موقعی که درخت بامبو و سرخس را آفریدم، به خوبی  از آنها مراقبت نمودم… خیلی زود سرخس سر از خاک بر آورد و تمام زمین را گرفت، اما بامبو رشد نکرد… من از او قطع امید نکردم! در دومین سال ، سرخس بیشتر رشد کرد، اما از رشد بامبو خبری نبود. در سالهای سوم و چهارم ، باز هم رشد نکرد. در سال پنجم جوانه ی کوچکی از بامبو نمایان شد… و در عرض شش ماه ارتفاعش از سرخس بالاتر رفت. آری ، در این مدت بامبو داشت ریشه هایش را قوی می کرد! آیا می دانی در تمامی این سالها که تو درگیر مبارزه با سختی ها و مشکلات بودی، در حقیقت ریشه هایت را مستحکم می ساختی؟؟ زمان تو نیز فرا خواهد رسید و تو هم پیشرفت خواهی کرد.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر:

منبع اصلی:تو، تویی؟!/امیررضا آرمیون/ انتشارات ذهن آویز

to tooee

  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن ویزداشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شهزاد
شهزاد
10 سال قبل

چقدر این عکس زیباست………..!!!!

بنفشه
بنفشه
10 سال قبل

اگر در انجام کاری چندین بار شکست خوردیم نیاید ناامید شویم باید خوشحال شویم زیرا در همان حین در حال طی کردن راه موفقیت به روش اصولی وصحیح ایم .هر شکست =پیدا کردن جواب درست=امیدواری.

بنفشه
بنفشه
10 سال قبل

اگر در انجام کاری چندین بار شکست خوردیم نیاید باید خوشحال شویم زیرا در همان حین در حال طی کردن راه موفقیت به روش اصولی وصحیح ایم .هر شکست =پیدا کردن جواب درست=امیدواری.

لیلی
لیلی
10 سال قبل

سلام
دو بار نظر گذاشتم ثبت نشد
امروز ناامید تر از هر روزی هستم
کاش مشاوره هم داشت اینجا…

سارا
سارا
10 سال قبل

خوبه ک داشته ریشه شو قوی میکرده من نه ریشه قوی میکنم نه پیشرفت!!!!!!!!