سعی می کردم سریع صحبت رو تموم کنم

جی5 لاین: سلام، خاطره ای که می خوام واستون بگم مربوط میشه به حدود 10 سال پیش. زمانی که من دوران راهنمایی بودم. اوایل سال بود، در نیمکت کناری نیمکت من دختری نشسته بود که هر از گاهی باهام صحبت می کرد.ازش خیلی خوشم نمیومد. موضوعاتی که صحبت می کرد خیلی مورد پسند من نبود به همین خاطر سعی می کردم سریع صحبت رو تموم کنم باهاش.

یک سال گذشت و سال بعد ما دوباره در یک کلاس با هم بودیم و این بار من مجبور بودم پشت سرش بنشینم. خیلی دوست داشتم که فرصتی پیش بیاد و بتونم از اون دور بنشینم ولی همچنین فرصتی پیش نیمد. خلاصه مدت ها گذشت و ارتباط من و فاطمه بیشتر شد. کم کم داشت احساسم در موردش تغییر می کرد. بیشتر که باهاش آشنا شدم متوجه شدم اونطوری هم که من فکر می کردم نیست. خیلی مهربون تر هست، خیلی عاقل!

هر روز می گذشت و صمیمیت من و فاطمه بیشتر می شد. فهمیدم که چقدر با هم نقاط مشترک داریم، چقدر شخصیت هامون به هم نزدیکه، چقدر خوب می تونیم همدیگه رو درک کنیم. از اینکه اینقدر زود و از روی ظاهر در مورد قضاوت کرده بودم ناراحت بودم.

الان فاطمه بعد از ده سال بهترین و نزدیک ترین دوست من هست. گاهی با خودم می گم ای کاش زودتر با هم دوست شده بودیم.

خاطره ای از: سمانه یاوری
ارسال شده از: اصفهان
منبع تصویر: wide screen wallpapers

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید!

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
عسل
11 سال قبل

جالب اینکه من چهره واقعی دوستم را بعد از 8 سال دوستی شناختم وفهمیدم که چقدر راحت در این چند سال نقش یک انسان ساده و مهربان و دلسوز را برای من بازی میکرده و اون خیلی راحت منو تو شرایط سخت زندگیم تنها گذاشت این برای منی که دوران نوجوانی و اوایل جوانی ام را در کنار او به عنوان نزدیکترین ومهربان ترین دوستم سپری کرده بودم خیلی سخت بود.

mani
mani
11 سال قبل

آدم های خوب معمولا کم رنگند و بی صدا از کنار آدم رد میشن.
حیفه از دستشون بدیم.

منصوره کشاورز
منصوره کشاورز
11 سال قبل

یاد بگیریم زود قضاوت نکنیم

حانیه
حانیه
11 سال قبل

اصلا قضاوت کردن کار درستی نیست خوبه زود بفهمیم که چه قدر طرفمان خوب است :reallyangry: :laugh:

نیره جعفری
نیره جعفری
11 سال قبل

چقدر بد که گاهی قضاوت های نابجا می کنیم…!ولی چقدر خوب شد که خیلی زود متوجه شدند خانم “فاطمه” خیلی خوب و مهربان تر هستند 😉