مدیون آیندگان مان نشویم

جی5 لاین:یکی از غذا خوری های بین راهی بر سر در ورودی اش با خط درشت نوشته بود:«شما در این مکان غذا میل بفرمایید ما پول آن را از نوه ی شما درافت خواهیم کرد.»

راننده ای با خواندن این تابلو ،فورا اتومبیلش را پارک کرد .وارد شد ،ناهار مفصلی سفارش داد و نوش جان کرد .بعد از خوردن غذا سرش را پایین انداخت که بیرون برود؛ولی دید که خدمتگزار با صورت حسابی بلند بالا جلویش سبز شده است .با تعجب گفت:«مگر شما ننوشته اید پول غذا را از نوه ی من خواهید گرفت؟»
خدمتگزار با لبخند جواب داد :«چرا قربان،ما پول غذای امروز شما را از نوه تان خواهیم گرفت،ولی این صورت حساب مال مرحوم پدر بزرگ شماست.»

جی5 لاین . کام

  • منبع اصلی:روز را خورشید می سازد ،روزگار را ما/ مؤلف :مسعود لعلی-فهیمه ارژنگی/  انتشارات جاودان خرد
  • منبع تصویر:  Shutter Stock
 نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید از انتشارات جاودان خرد داشته باشید تا علاوه برحمایت از ناشر محترم و مترجم  گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
32 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
elder scrolls online gold
10 سال قبل

Was presented as being a surprise to a new comparative. She really loves elder scrolls online gold and are generally particularly fashionable. Although discolorations readily if not pretreated end in.

طیبه
طیبه
11 سال قبل

همان طور که نسل گذشته بار سنگینی به دوش نسل حاضر گذاشته نسل حاضر بار سنگین تری به دوش نسل اینده خواهد گذاشت تا اینکه دنیا به نیستی کامل برسد.پس باید کوشید که همان طور که ما نسل گذشته رو متهم داریم نسل اینده ما را متهم نکند.

منصور
منصور
11 سال قبل

سلام
نتیجه ای که از این داستان میگیرم اینست حوادثی که الان برای ما انسانها می افتد نتیجه سهل انکاری انسانهای گذشته است مثلا آب وهوای کره زمین گرم شده .این مثال که می گوید دیگران کاشتن ما خوردیم ما میکاریم دیگران بخورند.

shahzad
shahzad
11 سال قبل

🙂