طزیقه شکار میمون

جی5 لاین: بهترین راه برای شکار میمون استفاده از یک بطری دهان تنگ است، به طوری که میمون بتواند دستش را داخل آن کند.

برای گول زدن میمون یک خوراکی در ته بطری بریزید و میمون هنگامی که دستش را در داخل بطری میکند و تعدادی از خوراکی ها را در مشتش میگیرد در حالی که مشتش همچنان بسته باشد نمیتواند، دستش را بیرون از در تنگ بطری بکشد و مشت گره کرده اش در داخل بطری گیر میکند.

میمون دو راه در پیش رو دارد یا باید از خیر غذا گذشته و فرار را بر قرار ترجیح دهد و یا با همان مشت گیر کرده در بطری بماند تا شکار شود.

متاسفانه میمون همیشه راه دوم را انتخاب میکند و سرانجام در چنگال شکارچی اسیر میشود.

  • جی5 لاین . کام
  • منبع اصلی:داستان هایی به کوتاهی زندگی/ریچارد کوئک /ترجمه:مرجان توکلی/انتشارات کتاب پنجره
  • منبع تصویر: shutterstock
  • انتشار: ا.قربانی

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
9 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرنگیس
فرنگیس
11 سال قبل

تمامی مخلوق خداوند دارای حس تنازل بقا و جلب منفعت می باشند حیوان از غریزه خود برای بقای زندگی استفاده می کند و انسان اگر این حس را دارد خداوند به او عقل و درک هم داده و همچنین حق انتخاب . انسان هم برای بقای زندگی از عقل و حق انتخاب استفاده می کند و دائما در مسیر انتخابها می باشد .اینها وجه تمایز انسان از حیوان و دیگر موجودات می باشدو چقدر خوب است که از امتیازاتی که خداوند به ما عطا کرده استفاده مثبت و مفیدی داشته باشیم .

نیره جعفری
نیره جعفری
11 سال قبل

به نظرم خدا این رفتار ها و عقل نداشتن حیوانها را برای این گذاشته که هم دیگر حیوانات بتوانند غذای خود را بدست بیاورند هم انسانها با دانستن این حقیقت ها خدارو شکر کنند برای داشتن عقل خود و متمایز بودن خود با دیگر موجودات 😉

محمدصالح
محمدصالح
11 سال قبل

دقیقا این داستان میخواهد به حوزه ی امنیت انسانها و تشخیص و گسترش ان اشاره کند.

ایناز
ایناز
11 سال قبل

فکرکنم الان دیگه همه داستان اون قورباغه رو میدونن که وقتی میندازن تو اب جوش فورا بیرون میپره ولی زمانی که بزارن تو اب ولرم و کم کم دمای اب رو زیاد کنن اصلا متوجه نمیشه و درحال شنا کردن کاملا اب پز میشه.
:-X :-X :-X :-X :-X :-X

یلدا
یلدا
11 سال قبل

خدای مهربان ادمی رو اشرف مخلوقات خطاب کرده و از روح خود در او دمیده است و وجه تمایز انسان با حیوان استفاده از عقل و قدرت انتخاب بهترین ها هست .همیشه راحت ترینها راه بهترین راه نیست .گاهی برای فرار از موقعییت خطر باید فرار کرد….