برگزیده ی بهترین نگاه این هفته

جی۵ لاین :کاندیدا های بهترین نگاه این هفته

خانم فاطمه ،

خانم ملیحه ،

و خانم رؤیا

می باشند.

خانم فاطمه در این هفته 6بار کاندیدای بهترین نگاه شده اند که جی5 لاین « جعبه جی5 مدل بیست » را به عنوان هدیه ی این هفته برای ایشان انتخاب کرده است . در صورت تمایل برنده قابل جایگزینی با سایر محصولات مشابه می باشد.

شما میتواند با درج بهترین نگاه تان برنده ی هفته ی آینده باشید.

برنده ی نهایی تا ۴۸ ساعت فرصت دارد تا نام و نام خانوادگی، آدرس و کدپستی  و شماره تلفن همراه (جهت پیگیری بسته)خود را جهت دریافت هدیه به ایمیل g5line.com@gmail.com ارسال نماید. در صورت عدم ارسال ایمیل و یا انصراف برنده، هدیه به کاندیدای منتخب بعدی تعلق میگیرد.

برچسب ها: , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
12 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شیما
شیما
11 سال قبل

سلام می خواستم بپرسم بهترین نگاهها رو چطوری انتخاب می کنید یعنی بر چه اساسی و آیا شخص خاصی این انتخاب رو در طول هفته انجام میده؟

مدیر سایت
مدیر سایت
11 سال قبل
پاسخ به  شیما

خانم شیما
سلام
بهترین نگاه داستان ها توسط مسئولین سایت انتخاب میشه. و آیتم های مختلفی برای این انتخاب در نظر گرفته شده ، مثل نکته سنجی فردی که نظر میذاره ، زاویه ی دید متفاوت ، مثبت اندیشی در مورد ماجرای داستان ، انتقال اطلاعات آموزنده وعلمی ، ارسال کامنت تأثیر گذار و …
اگر شما هم ایده ای درمورد ملاک های انتخاب بهترین نگاه داشته باشید ، خوشحال میشیم ما رو از نظرتون مطلع کنید 🙂

شیما
شیما
11 سال قبل
پاسخ به  مدیر سایت

با سلام من فکر می کردم میزان رای هایی که کامنت توسط دیگران دریافت می کنه به صورت اتوماتیک در انتخاب نگاهها موثره و به نظرم این روش دمکراتیک تره، ولی از طرفی هم نکاتی که شما فرمودید بسیار تعیین کننده است درامر انتخاب. موفق باشید.

مدیر سایت
مدیر سایت
11 سال قبل
پاسخ به  شیما

دوست خوبم سلام با تشکر از توجه شما ونظری که بیان کردین ، باید بگم تعداد رأی هایی که هر دیدگاه کسب می کنه یکی از نشانه های تأثیر گذار بودن آن دیدگاه محسوب میشه ،که برای انتخاب بهترین نگاه مورد توجه قرار می گیرد و به همین دلیل است که بعد از اتمام متن داستان ها تأکید کرده ایم که اگر از دیدگاه دوستان دیگر خوشتون اومد برای تأیید روی علامت + کلیک نمایید. اما مسائلی وجود دارد که باید به آنها هم توجه داشت ، مثلاً اینکه تمام دوستان در یک ساعت مشخص و به طور هم زمان… بیشتر بخوانید

negin
negin
11 سال قبل

مبارک باشه 🙂

فاطمه
فاطمه
11 سال قبل
پاسخ به  negin

ممنون نگین خانم:)

فاطمه
فاطمه
11 سال قبل

از همتون ممنونم.لطف دارید دوستان!دم همتون گرم.