کوسه ها دور و بر پیکر تنهای او گشت می زدند

جی5 لاین: لحظه ای که فلورانس چادویک به روبروی خود نگریست چیزی جز مه نمی توانست ببیند. او بیش از شانزده ساعت تمام مسافت زیادی از مسیر میان جزیره کاتالیا و ساحل کالیفرنیا را شنا کرده بود. بدنش کرخت و خسته شده بود. مه به قدری غلیط بود که او به دشواری قادر به دیدن قایق های محافظش بود. کوسه ها دور و بر پیکر تنهای او گشت می زدند و فقط با صدای گلوله های تفنگ بود که پراکنده می شدند. او علیرغم تمام این مشکلات ساعات ها تلاش می کرد و میلیون ها نفر از مردم کشورش از طریق تلویزیون های خود شاهد پیشرفت او بودند.

داخل یکی از قایق هایی که در جوار او حرکت می کرد مادر و مربی اش نشسته بودند و مدام او را تشویق می کردند. آن ها به او گوشزد کردند که فاصله زیادی تا رسیدن به هدفش نمانده و نباید تسلیم گردد ام فلورانس پیش روی خود چیزی جز مه  نمی دید. او تسلیم نشده بود تا اینکه ناگهان از محافظین خود درخواست کرد که او را بالا بکشند و این در حالی بود که او فقط نیم مایل با هدف نهایی خود فاصله داشت!

او بعدها گفت: نمی خواهم شکست خود را توجیح کنم اما اگر قادر به دیدن خشکی بودم حتما موفق می شدم.

دو ماه پس از آن فلورانس بار دیگر شانس خود را امتحان کرد، بار دوم نیز هوا مه آلود و دریا بسیار سرد بود اما این بار او هدف را در ذهن خود ترسیم کرد. او می دانست که پشت این دیوار مه آلود خشکی قرار گرفته و تمام نیروی خود را بری رسیدن به آن به کار گرفت و نهایتا موفق شد به هدف نهایی خود دست پیدا کند. بدین ترتیب فلورانس چادویک نخستین زنی شد که کانال کاتالینا را شنا کرد و حتی به میزان دو ساعت رکورد شنای مردان را نیز شکست!

یکی از علل موفقیت بزرگان این است که موفقیت های خود را در ذهن ترسیم می کنند، به عنوان مثال می توانید داستان موفقیت در فروش کتاب مدیر یک دقیقه ای را از زبان نویسنده آن، آقای کنت بلانکارد بشنوید: “داستان موفقیت در فروش کتاب مدیر یک دقیقه ای

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: کتاب سوپ جوجه برای تلطیف روح/ جک کنفیلد-مارک ویکتور هانسن/ ع.ا.راستکار محمودزاده/انتشارات فروزش
منبع تصویر: agunther photography
بازنویسی و انتشار: حوریه جعفری

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
مرتضی از شروع
11 سال قبل

سلام دوست عزیز سایت زیبایی داری وب منم در مورد مثبت اندیشی هست یه جورایی به منم سر یزن . راستی شما تبادل لینک می کنید ؟

سحر محمدزاده
سحر محمدزاده
12 سال قبل

همیشه باید هدف رو تو ذهن ترسی کنیم و تصور کنیم که بهش رسیدیم. این کمک می کنه که سریع تسلیم نشیم.
ممنون از داستان خوبتون

رویا
رویا
12 سال قبل

خواستن توانستنه

منصوره کشاورز
منصوره کشاورز
12 سال قبل

وقتی مثبت فکر میکنیم حتما به نتیجه می رسیم

حانیه
حانیه
12 سال قبل

قا نون جذب این است :-)) 🙂