چیزی برای ترسیدن وجود ندارد.

جی۵ لاین: مردی به هنگام قدم زدن در دل شب از صخره ای سرخورد و به پایین افتاد. هراسان از اینکه هزاران متر سقوط کرده است- چون در آن مکان دره ی بسیار عمیقی وجود داشت- دست برد و شاخه ای را گرفت. در طول شب تنها به دره ای بی انتها فکر می کرد و فریاد می زد و پژواک صدای خود را می شنید. کسی در آن حوالی نبود. آیا می توانید آن مرد و عذاب شبانه اش را مجسم کنید؟ هر لحظه امکان داشت بمیرد. دستانش سر د و کرخت شده بودند و داشت توانش را از دست می داد.اما وقتی صبح شد و خورشید طلوع کرد، به پایین نگاه انداخت. خنده اش گرفت، دره ای در کار نبود. درست ده پانزده سانتی متر پایین تر، صخره ای بود که می توانست تمام شب را روی آن استراحت کند و خوب بخوابد، چون صخره به اندازه ی کافی بزرگ بود. اما تمام شبش مثل کابوس وحشتناک گذشت.

نکته: ترس بیش از چند سانتی متر عمق ندارد، حالا همه چیز به شما بستگی دارد که به شاخه ای بیاویزید و زندگی تان را به کابوس تبدیل کنید، یا اینکه مشتاق باشید شاخه را رها کرده و روی پاهای خود بایستید. چیزی برای ترسیدن وجود ندارد. ” جک کنفیلد” می گوید: اگر به ترسهایتان بخندید، راه خود را خواهند گرفت و پی کار خود می روند و ناپدید می شوند.

 

منبع تصویر:blog
منبع اصلی: زیر خاکی جلد دوم / سعید گل محمدی/ انتشارات آسیم
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات آسیم داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باران
9 سال قبل

من امسال کنکور دادم خیلی تلاش کردم ولی اصلا رتبه ام خوب نشد خیلی میترسم آخه شاید شهرستان هم قبول نشم اونوقت باید یه سال دیگه هم بخونم ..
مطلب بالا از ترس و نگرانی من کم کرد شاید وقتی روز بشه ببینم فقط چند سانتی متر با یک صخره فاصله داشتم…

شیما
شیما
9 سال قبل

اما همیشه ریسک کردن خوب نیست. باید تمامی مسائل رو تجزیه و تحلیل کنی.

سعید
سعید
9 سال قبل

وقتی بترسی نمی تونی به خواسته هات برسی. پس باید ریسک رو قبول کنی.