ناگهان هواپیما تکان شدیدی خورد

جی5 لاین: همه مسافران هواپیما در حال استراحت بودند که ناگهان هواپیما تکان شدیدی خورد. در ابتدا همگی فکر کردند یک اتفاق عادی است و شاید در چاله ی هوایی افتاده باشند، اما تکان ها شدت بیشتری گرفت بطوری که آن ها را به وحشت انداخت. دقایقی بعد خلبان اعلام کرد که یکی از موتورها از کار افتاده و او همه تلاشش را برای سالم فرود آمدن خواهد کرد.

با هر حرکت هواپیما مسافران بیشتر از پیش جیغ می کشیدند، آن ها می دانستند که بزودی سقوط خواهند کرد و همگی خواهند مرد. بسیاری از آن ها گریه کنان آرزو داشتند ای کاش بتوانند برای آخرین بار با خانواده و دوستانشان صحبت کنند.

در بین مسافران پسر بچه ای بود که بر خلاف سایرین بسیار آرام و خونسرد در کنار پنجره به بیرون می نگریست. آرامش کودک برای مرد کنار دستی اش بسیار شگفت انگیز بود. مرد با خود فکر کرد: همه ما از وحشت سقوط و مردن اینگونه هراسان شده ایم، این کودک با این سن کم چقدر برای مرگ آماده است.

دقایقی گذشت و تکان های هواپیما از بین رفت. خلبان با خوشحالی اعلام کرد که موفق شده اوضاع را تحت  کنترل درآورد و به زودی در نزدیک ترین فرودگاه فرود خواهند آمد.

بعد از فرود مرد به پسر خونسرد کنار پنجره گفت: پسرم، چه چیز تو را در آن موقعیت وحشتناک آرام نگه داشته بود؟

پسرک با لبخند پاسخ داد:من پسر خلبان این هواپیما هستم، پدرم قبل از پرواز به من قول داده بود که مرا سالم به مقصد خواهد رساند، او همیشه به قول هایش پایبند است!

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: کتاب تو توی؟!-جلد سوم/امیررضا آرمیون/نشر ذهن آویز
منبع تصویر:jootix
بازنویسی و انتشار: حوریه جعفری

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
10 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرزانه واحد
فرزانه واحد
11 سال قبل

اعتماد خیلی تو زندگی آدم تأثیر داره، خدا نکنه اعتماد آدم به چیزی از بین بره.

یک دوست
یک دوست
12 سال قبل

عالیه!
“او همیشه به قول هایش پایبند است!”

اعظم
اعظم
12 سال قبل

به نام خدا : بارها پس از پایان قرائت قران می گویی خداوند راست می گوید . من پنجاه سال است صدق گفتار خداوند را در سخت ترین شرایط احساس کرده ام شما هم در این دریای طوفانی زندگی خود را تنها به او بسپارید پشیمان نمی شوید . باور کنید هرگز تنها نخواهید ماند چون او ما را دوست دارد .

مینو
مینو
12 سال قبل

سلام ای کاش همین قدر خودم به خدا اطمینان داشتم.

حانیه
حانیه
12 سال قبل

ما همیشه باید توکلمان به خدا باشه :-))