هرکس داخل تابوت را می دید مکثی میکرد و کنار می رفت.

جی5 لاین: روزی کارمندان یک اداره وقتی به محل کار خود رسیدند با یک نوشته با این مضمون روبرو شدند: ” دیروز فردی که مانع پشرفت شما بود درگذشت، تشییع جنازه امروز ساعت 10 در کلیسای خیابان روبرو برگزار می شود، از همه کارمندان دعوت می گردد که در تشییع جنازه شرکت نمایند.”

همه از اینکه یکی از همکارانشان فوت شده است ناراحت شدند اما کنجکاو بودند بدانند او چه کسی بوده است ، زیرا همه کارمندان به نظر حاضر می رسیدند بجز آقای اسمیت که اون هم در مرخصی بود، با این حال با او هم تماس گرفتند و از سلامتی و زنده بودنش مطمئن شدند، کارکنان جای خالی کسی را پیدا نکردند پس ترحیج دادند که تا ساعت 10 منتظر بمانند تا بتوانند چهره این فرد بدخواه ببینند.

ساعت 10 شد و همگی به سمت کلیسا حرکت کردند. در کلیسا هر یک از کارمندان برای دیدن متوفی به سمت تابوت حرکت می کرد و وقتی داخل تابوت را می نگریست بعد از چند دقیقه مکث به کناری رفته و به فکر کردن مشغول می شد.

اما داخل تابوت چه کسی بود؟

هیچ کس نمرده بود، بلکه داخل تابوت یک آیینه قرار داشت و درواقع هر فرد چهره خود را در تابوت می دید! در کنار آینه هم کاغذی قرار داشت که روی آن نوشته بود:”تنها کسی که می تواند مانع پیشرفت شما شود، خودتان هستید!”

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: سایت تبیان
بازنویسی: حوریه جعفری
بازنگری و انتشار: حمید توکلی کرمانی

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
14 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
فرنوش
فرنوش
11 سال قبل

متاسفانه وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقعا همییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییین طوره این ما هستییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییم که مانع پیشرفت خودیییییییییییییییییییییییییییییییییییییم

فرنگیس
فرنگیس
11 سال قبل

پس همه چیز دست خودمونه و کلید آن هم اراده و پشتکاره

الناز
الناز
11 سال قبل

فکر کن یه گور دسته جمعی ….!
بعد هم کسی نیس که نماز میت بخونه… :laugh:

الناز
الناز
11 سال قبل

فکر کنم همه ی اداره های دولتی و غیر دولتی خودمون یه تشییع جنازه حسابی لازم داشته باشن