غم دیروز و فردا را مخور

جی۵ لاین:تصور کنید از جاده های پیچ در پیچ، سر سبز و کوهستانی شهر Liege بلژیک بالا می روید تا در دل جنگل به بیمارستانی زیبا برسید که بخاطر حجم تحقیقات و فعالیتهای علمی تبدیل به مرکز دانشگاهی شود. بیمارستانی ساخته شده از چوب و شیشه. با پایه های بتونی در میان جنگلی سبز. حال که در این دانشگاه درس می خوانی، نکته ای کوچک اثری بزرگ در قلب ایرانی تو می گذارد. بر روی شیشه سالن انتظار، شعری زیبا از حکیم خیام می بینی با این مفهوم که  از زمان حال بهره ببر به فکر گذشته نباش و آینده نیز که هنوز نیامده، پس غصه آن را نیز مخور…

جی۵ .کام

خاطره ای از دوست عزیزمان آقای محمد از بلژیک

منبع تصویر:blog  

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
باران
9 سال قبل

دنیا همه هیچ و غم دنیا همه هیچ ای هیچ برای هیچ بر هیچ مپیچ… :talktothehand: 😯

دنیا را رها کن آن لایق تو نیست تو خلیفه خدایی * اما زندگی را رها نکن آن لایق توست باید قدرش را بدانی با داشتنش خوش بخت میشوی :jump: :inlove: :rose:

davood
davood
9 سال قبل

مثل رباعیات خیام…

معصومه
معصومه
9 سال قبل

گذشته و آینده دو چیز دسا نیافتنی هستند،اما امروز در دستان توست پس از آن بهترین استفاده را بکن!

**
واقعا باعث افتخاره که از جملات بزرگان کشور ما در کشورهای غریبه هم استغاده میشه،کاش کمی به جای پز اینکه خیلی حرفا وجمله های مهم مال ایرانیاست،این جمله هارو عملی کنیم.