شعبده بازی که شکست را باور کرد

جی۵ لاین:دیوید، برجسته ترین شعبده باز زمان خودش بود. به علاوه، قفل ساز بسیار ماهری بود که ادعا می کرد که می تواند در کمتر از یک ساعت از هر زندانی، در هر نقطه دنیا که باشد، فرار کند. در یکی از شهرهای بریتانیا زندانی ساخته شد. مسئولان زندان، دیوید را به چالش طلیبیدند. دیوید عاشق چالش بود. از سوی دیگر، چون دید که با فرار کردن از آن زندان جایزه ی نقدی چشمگیری به او تعلق می گیرد، پیشنهاد چالش را پذیرفت. هنگامی که آن روز بزرگ فرا رسید، جمعیت زیادی گرد آمدند و خبرنگاران نیز حاضر شدند تا آن حادثه ی خاص را پوشش خبری بدهند. دیوید، با  اعتماد به نفس فراوان وارد سلول شد و در، پشت سرش بسته شد. بلافاصله کت خود را درآورد و شروع به کار کرد. او درون کمربند خود یک میله ی فلزی نازک 30 سانتی جاسازی کرده بود که انعطاف پذیر و در عین حال بسیار محکم و بادوام بود. بعد از نیم ساعت، دیوید تمام اعتماد به نفس خود را از دست داد. یک ساعت گذشت و او غرق در نا امیدی و اندوه شدیدی شده بود. پس از دو ساعت، دیوید از روی خستگی به در تکیه داد و در سلول باز شد. در سلول از همان ابتدای کار باز بوده و دیوید در ذهن خود آن را قفل و باور کرده بود که در از اول قفل است!

جی۵ .کام

ارسالی از طرف دوست عزیزمان آقای محمد حسین از مشهد

منبع تصویر:blog  

هر پنجشنبه، یکی از خاطرات ارسالی توسط بازدیدکنندگان منتشر خواهد شد، برای مطالعه سایر خاطره ها به صفحه “لیست خاطره های مثبت” و جهت ارسال خاطره خود به صفحه “ارسال خاطره” مراجعه فرمایید.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمید شهبازی
حمید شهبازی
9 سال قبل

میخوام یه داستان برم براتون در باره ی بچه فیل بچه فیل وقتی به دنیا میاد برای اموزش ورام کردنش یه پاشو به یک درخت میبندن تانتونه تکون بخوره چون تو اون سن قدرت کندن طناب یا درخت رو نداره هرچقدر تلاش میکنه نمیتونه انجام بده تا یک سالگی این کاررو تکرار میکنه ولی نمیتونه بعد از یککسالگی قدرت فیل ها به بیش از 5برابر میرسه ولی فیل دیگه باور کرده که نمیتونه درخت رو یا طنابو از جاش در بیاره در حالی که با کوچیکترین تلاش میتونه خودشو نجات بده نتیجه :یه کار خوب یا تلاش رو آنقدر تکرار… بیشتر بخوانید