کائنات بهترین ها را برایمان مهیا می کنند.

جی۵ لاین: یک نقاش مشهور در حال اتمام نقاشی اش بود. آن نقاشی به طور باور نکردنی زیبا بود و باید در مراسم ازدواج شاهزاده خانمی نشان داده می شد. نقاش آن چنان غرق هیجان ناشی از نقاشی اش بود که ناخودآگاه در حالی که آن نقاشی را نگاه می کرد چند قدم به طرف عقب رفت. هنگام به عقب رفتن پشتش را نگاه نکرد. او آن قدر رفت تا اینکه فقط یک قدم تا لبه ی آن ساختمان بلند فاصله داشت. فقط با یک قدم بیشتر می توانست خودش را بکشد. شخصی دید که نقاش چه کار می کند و نزدیک بود فریاد بزند و به او اخطار دهد اما متوجه شد ک فریاد او ممکن است نقاش را غافلگیر کند و بر حسب اتاق یک قدم دیگر به عقب برود و بیفتد. مرد با قلم مو رنگ برداشت و روی آن تصویر شروع به نقاشی نمود تا اینکه کاملا به آن آسیب زد. نقاش وقتی متوجه شد که چه اتفاقی برای نقاشی اش افتاده است بسیار عصبانی شد و جلو آمد تا مرد را بزند. اما افرادی که در آن نزدیکی بودند او را گرفتند و آخرین جایی را که او ایستاده بود و نزدیک بود سقوط کند، نشانش دادند.

نکته: گاهی ما آینده مان را بسیار زیبا ترسیم کرده ایم با روزهای رویایی در کنار کسی که دوستش داریم. اما گویا کائنات وقتی می بیند چه خطری مقابل ماست نقاشی زیبایمان را خراب می کند. گاهی اوقات از آنچه زندگی بر سرمان می آورد ناراحت می شویم و یا در محل کار از شرایط و مشکلات شغلی که داریم عصبانی می شویم اما یک مطلب را نباید هرگز فراموش کنیم: خداوند همیشه بهترینها را برای ما مهیا می کند.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:زیر خاکی جلد سوم/ سعید گل محمدی/ انتشارات آسیم
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات آسیم داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
زهرا
زهرا
9 سال قبل

خداوند همیشه بهترین چیزها را برایمان در نظر دارد شاید آن لحظه متوجه نشویم ولی بعدها حتما خداوند را شاکر خواهیم بود.

سارا
سارا
9 سال قبل

باید با در نظر گرفتن واقعیت ها رویاهای زیبایمان را ترسیم کنیم تا بتوانیم به سر منزل مقصود برسیم.

مهدیه
مهدیه
9 سال قبل

با سلام؛
زندگی بدون رویا پردازی خلاقانه و شیرین نیست؛ اما نادیده گرفتن واقعیت ها نیز عاقلانه نیست.
خیلی ممنون از مطالب جالب و آموزنده تان :star: