پیرمرد و بچه های مدرسه

جی۵ لاین:پیرمردی بازنشسته، خانه ی جدیدی در نزدیکی یک دبیرستان خرید. یکی دو هفته ی اول همه چیز به خوبی پیش می رفت تا این که مدرسه ها باز شد. در اولین روز مدرسه، پس از تعطیلی کلاس ها، سه تا پسر بچه در خیابان راه افتادند و در حالی که بلند بلند با هم حرف می زدند، هر چیز را که در خیابان افتاده بود، شوت می کردند و سرو صدای عجیبی راه انداخته بودند. این کار هر روز تکرار می شد و آسایش پیرمرد مختل شده بود، بنابراین تصمیم گرفت کاری بکند. روز بعد که مدرسه تعطیل شد، دنبال بچه ها رفت و آنها را صدا کرد و به آنها گفت:” بچه ها شما خیلی بامزه هستید و من از این که می بینم این قدر نشاط جوانی دارید، خیلی خوشحالم. من هم که به سن شما بودم همین کار را می کردم. حالا می خواهم لطفی در حق من بکنید. من روزی 10 دلار به هر کدام از شما می دهم که بیایید اینجا و همین کارها را بکنید!”بچه ها خوشحال شدند و به کارشان ادامه دادند. تا آن که چند روز بعد، پیرمرد دوباره به سراغشان آمد و گفت:” ببنید بچه ها متاسفانه در محاسبه ی حقوق بازنشستگی من اشتباه شده است و من نمی توانم بیشتر از روزی یک دلار به شما بدهم. از نظر شما اشکالی ندارد؟” بچه ها گفتند:” یک دلار؟اگر فکر می کنی ما به خاطر روزی فقط یک دلار حاضریم این بطری و چیزهای دیگر را شوت کنیم! ما نیستیم.” و از آن پس، پیرمرد با آرامش در خانه ی جدیدش به زندگی ادامه داد.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی: به دنیا آمده ایم تا خوشبخت شویم/ سعید گل محمدی/اتشارات نسل نو اندیش
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات نسل نو اندیش  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
125 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
http://mstpierre.com/
9 سال قبل

En France, le Parti pirate présentera des listes dans six des huit http://mstpierre.com/circonscriptions, avec pas moins de 30 candidats en Île-de-France et pour les Français à l’étranger. En plus de ça, le mouvement sera présent dans une quinzaine d’autres pays européens.

lv bags on sale
9 سال قبل

nice articles

louis vuitton travel bags
9 سال قبل

Pop Over To This Website

nike air max 90
9 سال قبل
ugg mens slippers sale
9 سال قبل

thanks for share!

1 23 24 25