نترس ادامه بده!

جی۵ لاین: پسر کوچکی مدتی بود به کلاس پیانو می رفت و یاد گرفته بود چند قطعه ی ساده را بنوازد. مادرش برای اینکه او را در امر یادگیری پیانو تشویق کند، تصمیم گرفت پسر را به یک کنسرت پیانو ببرد. زمانی که آنها وارد سالن شدند و روی صندلی خود نشستند، مادر، یکی از دوستان قدیمی اش را از دور دید و پیش او رفت تا قبل از شروع اجرای کنسرت کمی با هم گفتگوکنند. زمانی که آنها گرم صحبت شدند، پسرک با کنجکاوی به سمت پشت صحنه رفت… مادر که از گفتگو با دوستش فارغ شده بود، به سمت صندلی خود بازگشت و با تعجب دید که پسرش سر جایش نیست! در همین حین! پرده کنار رفت و همه با تعجب دیدند که پسر کوچکی پشت پیانو نشسته و قطعه ی کوتاهی می نوازد!! در همین زمان، استاد پیانو روی سن و به کنار پیانو آمد و به آرامی به پسرک گفت:« نترس، ادامه بده.» و خودش نیز در کنار او قرار گرفت و در نواختن گوشه هایی از قطعه به پسر کمک کرد. او نیز بدون هیچ ترسی به نواختن ادامه داد. این صحنه، تمامی حاضران را تحت تاثیر قرار داد و شرایط بسیار هیجان انگیزی در سالن حاکم شد.

نتیجه:
به خاطر داشته باشید چنانچه در مسیر زندگی دچار دلهره و ترس شدید، خوب گوش فرا دهید… حتما صدای او را خواهید شنید که می گوید:
« نترس، ادامه بده…»

 

منبع تصویر:blog
منبع اصلی: من، منم؟! جلد یکم/ امیر رضا آرمیون/ انتشارات ذهن آویز
man manam1
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن آویز داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
ehsan
ehsan
9 سال قبل

انسان اگر از شرایط موجود برای خود غول نسازد و عادی با آنها برخورد کند همیشه موفق می شود
اما بعضی عادت دارند قضیه را بزرگ کنند و بعد استرس و دست پاچگی و در نهایت موفق نشدن

صدیق
صدیق
9 سال قبل

نباید ترس از شکست مانع ادامه راه ما بشه چه بسا به خاطر شجاعت و بی باکی ما خیلی از موانع خود بخود محو میشوند. :yes: