نباید با هیچ کس صحبت کنید

جی5 لاین: استادی چهار شاگرد داشت. روزی تصمیم گرفت که به آن ها درسی بیاموزد پس به هر یک از شاگردان گفت که تا چهار روز نباید با هیچ کس صحبت کنند.

روز اول سپری شد و هر چهار شاگرد با موفقیت توانستند با کسی سخن نگویند. روز دوم هم به همین صورت گذشت. سومین روز، وقت نهار خدمتکار به دستور استاد برای یکی از شاگردان قاشق نیاورد. شاگرد با عصابانیت بر سر خدمتکار فریاد زد: قاشق من چه شد؟

شاگرد دوم خنده ای کرد و به اولی گفت: حواست کجاست؟ سکوتت را شکستی!

شاگرد سوم با تمسخر به آن دو گفت: احمق ها! قرار بود ما سکوت کنیم و با کسی صحبت نکنیم.

و در نهایت شاگرد چهارم با غرور گفت: خدا رو شکر من با موفقیت توانستم زبانم را نگه دارم و سکوت کنم!

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: کتاب عمر ما کوتاه نیست، ما کوتاهی می کنیم/ مسعود لعلی/ انتشارات جیحون
منبع تصویر: Happy Black Woman
بازنویسی و انتشار: حوریه جعفری

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید. همچنین برای دیدن سایر داستان ها به صفحه لیست داستان های مثبت مراجعه کنید.

برچسب ها: , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سلیمان جهاندیده
سلیمان جهاندیده
11 سال قبل

سلام خسته نباشید من تازه با سایت شما آشنا شدم مطالب خیلی خوبی دارید. راستش را بخواهید من خیلی اعتماد به نفسم ضعیف است. مثلا اگر با کسی حرفم شود حتی در حد کوچک یک هفته شاید هم بیشتر اذیتم می کند. ولی طرف اصلا براش مهم نیست که با من حرفش شده است. خیلی خجالتی هستم. وقتی با کسی بحث می کنم (اطلاعتم بد نیست نسبت به خودم اطلاعاتم خوب است مخصوصا در موسیقی سنتی و مداحی) همش به این فکر می کنم که نکند فلانی از دست من ناراحت شود. کلا این رفتارها خیلی اذیتم می کند. مثلا… بیشتر بخوانید

Web Designer
12 سال قبل

Great, thanks for your share!
@2012-04-12 19:40