من به آنها امید می دهم

جی۵ لاین:یکی از کارخانه های فعال در زمینه ی تولید و پخش محصولات آرایش به موفقیت های فراوانی دست یافته بود. اطرافیان و دوستان صاحب کارخانه می خواستند به رمز موفقیتش پی ببرند، اما سوال شان همیشه بی جواب می ماند. روزی که هفتادمین سال تولدش را جشن گرفته بود، بار دیگر از او راجع به رمز موفقیتش سوال کردند. این بار صاحب کارخانه آمادگی اش را برای پاسخ گویی اعلام کرد. او گفت:” خیلی از کارخونه های لوازم آرایشی، به خانوما قول میدن که بعد از استفاده از محصولات شون جوون تر و زیباتر به نظر میان. اما من هیچ وقت چنین قولی نمی دم. فقط به اونا امیدواری میدم! بهشون امید می دم که استفاده از محصولات ما، ممکنه بهشون کمک کنه تا به اون درجه از زیبایی که می خوان، برسن.”

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:داستان هایی به کوتاهی زندگی/ ریچارد کوئک / ترجمه: مرجان توکلی/ انتشارات پنجره

نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.
هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید از انتشارات پنجره  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شقایق
شقایق
9 سال قبل

بیاید متفاوت بیندیشیم…به جای اینکه فکر کنیم چراگل سرخ خاردارد؟بگوییم چراخارگل سرخ دارد؟…مطمئنااین طوراندیشیدن امید رادروجودمان زنده نگه خواهدداشت