قدرت تصویر ذهنی

جی۵ لاین: روزی شاهزاده ای کوژ پشت که نمی توانست بایستد از ماهرترین پیکر تراش مملکتش خواست که پیکره اش را بسازد. پیکره ای مو به مو  عینا خودش، با این تفاوت که پیکره  پشتی صاف داشته باشد. آن گاه شاهزاده به پیکر تراش گفت:” می خواهم خود را به شکلی ببینم که می خواهم صاحب آن باشم!” روزها و هفته ها و ماهها و سالها گذشتند. آن گاه ناگهان شایعه ای عجیب در سراسر سرزمین پیچید:” پشت شاهزاده دیگر خمیده نیست. اکنون شاهزاده ما به سیمای جوانی سرافراز است.” لحظه ای که این شایعه به گوش شاهزاده رسید، با لبخندی شگفت بر لب به باغ و نقطه ای رفت که تندیس در آنجا نصب شده بود. شگفتا که حقیقت داشت! پشتش به صافی تندیس و سرش به سرافزاری سر پیکر بود. اکنون همان سیمای سالمی را داشت که سالها مجسم کرده بود!

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:خودت باش جلد یکم/ سعید گل محمدی/ انتشارات آسیم

نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.
هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات آسیمداشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
gucci
9 سال قبل

gucci horsebit loafers 60th anniversary gucci http://yehuangmusic.com/search.asp wggloy

クロエ オードパルファム 30ml = Grams Bear

Mat Bracketology” series of weightbyweight previews. does it have to be done at all, |クロエ オードパルファム 30ml = Grams Bear http://janellis.co.za/Controls/833956334938.html|