قدرت بسیار عجیب و باور نکردنی عشق

جی۵ لاین:ماجرا به مردی به نام جانگ یوهوا بر می گردد که همسرش از سال 2000 میلادی طی حادثه ای به کما می رود، اما این مرد کشاورز چینی با تلاشهای مستمر خود همسرش را که سالها در اغما بود و زندگی گیاهی داشت، به هوش آورد. او 11 سال هر روز برای همسرش آواز خواند تا نهایتا حال همسرش به صورت معجزه آسایی تغییر کرد. همسر جانگ به علت سانحه ای پزشکی، از سال 2000 زندگی گیاهی داشت. جانگ از مشاهده ی اینکه همسرش در کماست به شدت غمگین بود، اما از آنجا که دیگر نمی توانست هزینه های بیمارستان را پرداخت کند، ناگزیر همسرش را به خانه آورد. او می گوید پولی برای مداوای همسرش در بیمارستان نداشته، نا امید بوده، اما باور داشته که همسرش آواز خواندن او را دوست دارد. بنا براین هر روز برای او آواز ” محبوب در قلب من” را خوانده است. این آواز برای چندین سال تنها پل ارتباطی جانگ با همسرش بود. با گذشت 6 سال، جانگ یوهوا متوجه شد که پس از خواندن آواز، قطره های اشک در گوشه ی چشمان همسرش جمع می شود، اما او همچنان بی هوش است. جانگ باور داشت که همسرش رو به بهبود است و برای همین به آواز خواندن و گفت و گو با او ادامه داد. بعد از 2 سال، همسر یوهوا زیر لب زمزمه کرد و سر انجام از اغما بیرون آمد. از این لحظه زندگی برای کشاورز چینی به شکل سریال ” آیینه” شیرین شد. همسر یوهوا در سال 2008 یک نوزاد دختر سالم به دنیا آورد. این زن واقعا مصمم بود تا محبت همسرش را جبران کند و با تولد نوزاد دختر این زوج چینی، امید بار دیگر به خانواده ی آنها باز گشت. او هنوز هم هر روز شعر محبوب در قلب من را برای همسرش می خواند، اما این بار زن و شوهر هر دو در کنار یکدیگر این آواز را زمزمه می کنند.

منبع تصویر:blog 
منبع اصلی: فرهاد که باشی همه چیز شیرین است/ سعید گل محمدی/ نشر فرهنگ اندیشمندان
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات فرهنگ اندیشمندان  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
marjan
marjan
10 سال قبل

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بوووووووووووووووووود

لیلی
لیلی
10 سال قبل

عشق جادو میکند چون به انسان می دهد چون برای تو کسی غیر از خودت هست که دوستش داری و دوستت دارد و همین دوست داشتن ها روی رفتار و حالات بدن تاثیر می گذارد و شگفتی می آفریند گاهی حتی دو شخص از نظر قیافه شبیه به هم میشوند…
عشقی پایدار برای همه آرزو دارم