فرشته ی کوچولو

جی۵ لاین: در مطب دکتر« ویلیامز» به شدت به صدا در آمد… دکتر گفت: در را شکستی! بیا تو. در باز شد و دختر کوچولویی که خیلی مضطرب و پریشان به نظر می رسید، به طرف دکتر دوید و گفت: آقای دکتر، آقای دکتر، مادرم! و در حالی که نفس نفس می زد، ادامه داد: التماس می کنم مادرم را نجات دهید؛ مادرم خیلی مریض است، خواهش می کنم با من بیایید! دکتر گفت: دختر جان، باید مادرت را به اینجا بیاوری؛ من برای ویزیت، به خانه ی کسی نمی روم! دختر جواب داد: ولی دکتر من نمی توانم. اگر شما نیایید مادرم می میرد… و اشک از چشمانش جاری شد. دل دکتر به رحم آمد و تصمیم گرفت که همراه او برود… آنها به خانه رسیدند، دکتر را به جایی که مادر بیمارش در رختخواب بود راهنمایی کرد و رفت. دکتر شروع به معاینه کرد و توانست با قرص و آمپول، تب بالای آن زن را پایین بیاورد و از مرگ حتمی نجاتش دهد. دکتر تمام شب را بر بالین آن زن ماند، تا صبح که علائم بهبودی در او دیده شد… زن به سختی چشمانش را باز کرد و از دکتر به خاطر کاری که کرده بود تشکر کرد. دکتر به او گفت: باید از دخترت تشکر کنی، اگر او نبود حتما می مردی!آن زن با تعجب گفت: ولی دختر من سه سال است که از دنیا رفته! و به عکس بالای تختش اشاره کرد. چشمان دکتر به قاب عکس خیره شد و پاهایش از دیدن عکس روی دیوار، سست شد. این همان دختر بود! فرشته ای که مادرش را نجات داده بود.

منبع تصویر:vk
منبع اصلی:تو، تویی؟! جلد سوم/ امیررضا آرمیون/ انتشارات ذهن آویز
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن آویز  داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
شادی
شادی
9 سال قبل

مامان جوونم بابا جوونم عاشقتمونم امیدوارم همیشه سایه تون بالای سرم باشه…. :-* :laugh: :laugh: :-*

شیما
شیما
9 سال قبل

به پدر و مادر خود نیکی کنید تا از آتش جهنم محفوظ بمانید.

زهرا
زهرا
9 سال قبل

از بابت داستانهای زیبا و فوق العاده تون خیلی تشکر می کنم. همیشه موفق باشید. :-)) با خوندن مطالب قشنگتون کلی انرژی می گیرم. 🙂

شایان
شایان
9 سال قبل

مادر: معنی تمام خوبی هاست. مادر تمام زیبایهاست.مادر تجلی خداوند روی زمین است.

ریحانه
ریحانه
9 سال قبل

خدا نمی توانست در همه جا باشد، از این رو مادران را آفرید.