عروس و مادر شوهر!

جی۵ لاین:دختری ازدواج کرد، ولی هرگز نمی توانست با مادر شوهرش کنار بیاید و هر روز با هم جر و بحث می کردند، عاقبت یک روز دختر نزد دارو سازی  که دوست صمیمی پدرش بود رفت و از او تقاضا کرد سمی به او بدهد تا بتواند مادر شوهرش را بکشد! داروساز گفت:” اگر سم خطرناکی به او بدهی و مادر شوهرت کشته شود، همه به تو شک خواهند برد.” سپس معجونی به دختر داد و گفت:” هر روز مقداری از این را در غذای مادر شوهرت بریز تا سم معجون کم کم در او اثر کند و او را بکشد.” و توصیه کرد تا در این مدت با مادر شوهر مدارا کند تا کسی به او شک نکند. دختر معجون را گرفت و خوشحال به خانه برگشت و هر روز مقداری از آن رات در غذای مادر شوهر می ریخت و با مهربانی به او می داد. هفته ها گذشت و با مهر و محبت عروس، اخلاق مادر شوهر هم بهتر و بهتر شد تا آنجا که یک روز دختر نزد داروساز رفت و به او گفت:” آقای دکتر عزیز، دیگر از مادر شوهرم متنفر نیستم. حالا او را مانند مادرم دوست دارم و دیگر دلم نمی خواهد که بمیرد. خواهش می کنم داروی دیگری به من بدهید تا سم را از بدنش خارج کند.” دارو ساز لبخندی زد و گفت:” دخترم، نگران نباش. آن معجونی که به تو دادم سم نبود، بلکه سم در ذهن خود تو بود که حالا با عشق به مادر شوهرت از بین رفته است.”

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:فرهاد که باشی همه چیز شیرین است/ سعید گل محمدی / انتشارات فرهنگ اندیشمندان

نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.
هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید از انتشارات فرهنگ اندیشمندان داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
3 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
النا
النا
8 سال قبل

خداهرگز درسر انسان وارد نمیشود ،دری که او از آن استفاده میکند “قلب” است .

سجاد
سجاد
8 سال قبل

تا زمانی که فکر کنید رئیستان ادم پستی است او پست باقی میماند. اما اگر بخواهید درس زندگی بگیرید لازم است به نکات مثبت او توجه کرده و سپس درباره ی او قضاوت کنید. حتی اگر میتوانید کمی با او همدل شوید ان وقت مشکل حل خواهد شد. به چه دلیل این پیشنهاد را میدهم؟ زیرا احتمال دارد… الف) رئیستان به تغییر نگرش شما واکنش نشان داده و در مورد مشکلاتش با شما صحبت کند. ب) شاید شما را به بخش دیگری منتقل کند. ج) شاید شما شغلتان را تغییر دهید. د) شاید او تغییر شغل دهد. ه) شاید نظر… بیشتر بخوانید

ریحانه
ریحانه
8 سال قبل

از محبت خارهاگل می شود.