شب عید بود و آن ها هیچ پولی نداشتند

جی5 لاین: زمانی که آنتونی رابینز کودکی بیش نبود خانواده اش وضع مالی خوبی نداشتند. پدر و مادرش سخت کار می کردند اما درآمدشان در حدی نبود که بتوانند به راحتی زندگی نمایند. یک سال زمانی که آن ها در شب عید سال نو هیچ پولی حتی برای خرید غذای مخصوص آن شب نداشتند معجزه ای رخ داد. شخصی درب خانه آن ها را به صدا در آورد و وقتی پدر آنتونی در را باز کرد آن شخص سبدی تحویل او داد و گفت: این را یک دوست برایتان فرستاده است.

آنها در سبد را باز کردند و دیدند که آن حاوی انواع کنسرو غذایی به علاوه غذای مخصوص شب عید است، همچنین یک کاغذ که روی آن نوشته بود: این هدیه از طرف کسی که می داند شما در تنگدستی هستید ولی دست نیاز به سمت کسی دراز نکرده اید.

آنتونی هیچوقت آن شب را فراموش نکرد. بنابراین بعد از بدست آوردن موفقیت های زیاد، زمانی که به یک مرد ثروتمند تبدیل شده بود هنگام جشن سالِ جدید به فروشگاه ها می رود و مایحتاچ یک هفته چندین خانواده نیازمند را تهیه کرده و به دست آن ها می رساند. او همیشه یادداشتی با این مضمون روی بسته ها می چسباند: این هدیه از طرف کسی که به شما اهمیت می دهد و امیدوار است روزی شما زمانی که خود ثروتمند شدید به شکرانه این نعمت بزرگ مایحتاج افراد نیازمند را تهیه کنید.

جی5 لاین . کام
منبع اصلی: کتاب داستان هایی به کوتاهی زندگی/ریچارد کوئک/ مرجان توکلی/نشر کتاب پنجره
منبع تصویر:  Harvest Wagon
بازنویسی و انتشار: حوریه جعفری

هر روز، ساعت ۷ صبح یک داستان مثبت در جی۵ لاین منتشر خواهد شد، اگر می خواهید روزی یک داستان انرژی بخش به ایمیل شما ارسال شود، صفحه “فیدبرنر” را مطالعه فرمایید!

برچسب ها: , , , , , , , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
2 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
trackback

[…] شب عید بود و آن ها هیچ پولی نداشتند […]

یاسمن امیدوار
یاسمن امیدوار
12 سال قبل

آفرین به رابینز بزرگ