حکایتی از نیوتن

جی۵ لاین: گفته می شود اسحاق نیوتن بزرگ ترین دانشمندی است که تاکنون زندگی کرده است. اقدامات شگفت انگیز او در ریاضیات و فیزیک ، شرایط را برای رسیدن به عصر مدرن فراهم ساخت. از او در سال های اواخر عمرش سوال شد: ” چگونه این امکان فراهم آمد که توانست این همه به دنیای علم خدمت کند؟”

او جواب داد: ” با نیندیشیدن به هر چیز دیگر!”
نکته: موفقیت در ساده ترین شکل خود ناشی از آن است که کنترلی اهنگین ، نظم دار و قدرتمند در ذهن هشیار خود داشته باشید. اگر به خود عا دت بدهید که صرفا به آنچه می خواهید فکر کنید ، و اگر از فکر کردن به آنچه نمی خواهید خود داری ورزید، سفرتان را به سوی ستارگان شروع می کنید.

جی۵ لاین . کام

منبع تصویر: myspace

  • منبع اصلی: خودت باش/جلد دوم/سعید گل محمدی/انتشارات نسل نو اندیش
  • 2
  •  نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.

هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید.

برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید ازانتشارات ذهن آویز  داشته باشید تا علاوه برحمایت از مولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
5 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
آلما
آلما
10 سال قبل

آخ کاش واقعاً میشد کنترل ذهن داشت و به افکار منفی، نامید کننده ،فکرهای بیخودی که همین جوری ذهن مارا تصاحب کردند نیانیشید،اما باور کنید ذهن خیلی فرار است ونمیشه کنترلش کرد اونم نیوتن بوده موفق شده ،من هم سعی می کنم موفق بشم شده در اندازه ی کم !

شقایق
شقایق
10 سال قبل

راستش من این جمله را جایی خوندم واسم جالب اومد گفتم بی مربوط به این متن نیست بهتره بنویسمش..به نظر من همه ی ما به نوعی درگیر مسائلی هستیم که می تواند بسیار ما رو باخودش درگیر کنه وذهنمونو به هم بریزه واینجاست که فکر میکنیم چقدر سرمون شلوغه و…درواقع این هیاهو بزرگترین اتفاقات ما نیستن ونبایدبه قول این حکایت”به هر چیزی اندیشید”واینکه باید مواظب باشیم نکند دقت در همه چیز “د ق ت “دهد.در واقع ما میتونیم تو ارامترین ساعات زندگی بزرگترین اتفاق ها رو رقم بزنیم تو ارام ترین ساعات هست که میتونیم تصمیمات بهتری بگیریم وهمین ارام… بیشتر بخوانید

شقایق
شقایق
10 سال قبل

بزرگترین وقایع ساعات پر هیاهوی ما نیستند،
بلکه آرام ترین آنها هستند.