تصویر ذهنی

جی۵ لاین:پدر و پسری مشغول قدم زدن در کوه بودند که ناگهان پسر به سنگی گیر کرد، به زمین افتاد و ناخودآگاه فریاد کشید:- آی! صدایی از دوردست آمد: – آی! پسرک با کنجکاوی فریاد زد: – که هستی؟ پاسخ شنید: – که هستی؟ پسرک خشمگین شد و فریاد زد:- ترسو! باز پاسخ شنید: – ترسو! پسرک با تعجب از پدرش پرسید: – چه خبر است؟ پدر لبخندی زد و گفت: – پسرم، توجه کن. بعد با صدای بلند فریاد زد:- تو یک قهرمان هستی. صدا پاسخ داد: – تو یک قهرمان هستی. پسرک باز بیشتر تعجب کرد، پدر توضیح داد: – مردم می گویند که این انعکاس کوه است، ولی در حقیقت، این انعکاس زندگی است. هر چیزی که بگویی یا انجام دهی، زندگی آن را عینا به تو بر می گرداند. اگر عشق را بخواهی، عشق بیشتری در قلبت به وجود می آید و اگر به دنبال موفقیت باشی، حتما به دست خواهی آورد. هر چیزی را که بخواهی، زندگی همان را به تو خواهد داد.
نکته: آری، خواستن تمام چیزهایی که ما انتظارش را داریم، به یک تصویر ذهنی ایده آل بستگی دارد. این تصویر ذهنی شماست که به شما شادی، غم، موفقیت، شکست، خوشبختی و یا درد و رنج هدیه می دهد. تصویر ذهنی شما می تواند به شما کمک کند تا آن چه را برای رسیدن به شادی و رضایت لازم دارید انجام دهید. می تواند به شما کمک کند تا آن چه را برای رسیدن به شادی و رضایت لازم دارید انجام دهید. می تواند به شما کمک کند تا از زندگی خود لذت ببرید. می تواند اسباب اعتماد به نفس و اطمینان  به کار و فعالیت هایی باشد که شما برای زمان فراغت خود انتخاب می کنید. مصمم بر شاد زیستن شوید. مراقب باشید تصویر ذهنی خود را جایی گم نکنید تا به همراه آن انگیزه خوشبخت شدن را از دست دهید. مواظب روح و اندیشه های قشنگتان باشید. نگذارید که هیچ باد مخالفی ابرهای سیاه را مقابل پنجره ی رو به اقبال ذهنتان قرار دهد تا موفقیت و خوشبختی در زندگی را آن طور که می پسندید، تجربه کنید.

منبع تصویر:blog
منبع اصلی:پندهای قند پهلو جلد اول/ مهندس حسین شکر ریز/ انتشارات فکر آذین

نظرتون رو بفرستیدو اگر از دیدگاه دوستان دیگه هم خوشتون اومد،برای تأیید روی علامت + کلیک کنید.
هر روزساعت۷صبح یک داستان مثبت درجی۵لاین منتشر میشود.برای دریافت آن در ایمیلتان“فیدبرنر”را مطالعه فرمایید. برای مطالعه ی کلیه ی داستان های مثبت این کتاب می توانید خرید از انتشارات فکر آذین داشته باشید تا علاوه برحمایت ازمولف گرانقدر در توسعه ی مثبت اندیشی بکوشیم.

برچسب ها: , , , , , , ,

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
guest
1 دیدگاه
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
حمیدشهبازی
حمیدشهبازی
9 سال قبل

باور عمیق، مهم‌ترین عنصر در مسیر نیل به موفقیت است